גאדג'טים למטבח שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים

בישול הוא פעילות חיונית עבור כל אחד, בין אם אתם גרים לבד ובין אם אתם מנסים להאכיל משפחה בת 4 נפשות

ארגונית סכו"ם Drawerstore

תוך כדי ג'אגלינג בין עבודה, נישואין ותזמון בעזרה בשיעורי הבית של ילדכם. למרבה המזל, בישול לא צריך להיות מורכב או קשה: שימו לב לכלי המטבח הנהדרים הבאים שבאמת יפשטו את חייכם במטבח.

סדר סדר סדר!

לא צריך לחפור במגירות מבולגנות המלאות בכל מיני גאדג'טים וכלי מטבח שכנראה לא תשתמשו בהם. אתם יכולים לצמצם מיד את העומס המתסכל של המטבח על ידי הוספת ארגונית סכו"ם גדולה - DrawerStore L; ארגונית זו תאפשר לכם לאחסן את הסכו"ם בצורה מסודרת, ולתת לכם גישה קלה ומהירה לכל המזלגות, הסכינים והכפיות שאתם צריכים.

ארגונית סכום גדולה Drawerstore L

אל תשכחו לשמור על המטבח מסודר בזמן שאתם מבשלים! אם אתם נוטים לעשות בלאגן, שימו כמה ליינרים על השיש לניקוי מהיר או מינעו נזילות מיותרות באמצעות כלים כמו משפך בעיצוב פטריה Magic Mushroom

משפך בעיצוב פטריה Magic Mushroom

חיתוך וקיצוץ

אם אתם חותכים הרבה במטבח - תפוחי אדמה פרוסים, בצל פרוס, פירות חתוכים וכו '- אתה בהחלט זקוקים למנדולינה MULTI-GRIP ירוק כדי להאיץ את העניינים. המוצר מגיע עם מספר אפשרויות לכל צרכי החיתוך שלכם!

מנדולינה MULTI-GRIP ירוק

חובבי השום, שימו לב: כותש שום Helix הוא כלי מטבח חיוני אם אתם אוהבים שום אך שונאים לנסות ללחוץ עליו בעצמכם. כותש שימושי זה יבטל את כל המאמץ מתהליך הריסוק והכתישה של השום ויעשה את התהליך למהיר ונוח ללא הרבה השקעה, גם בשלב הניקוי של המכשיר.

כותש שום Helix

כלי עזר שימושיים

תמיד תוכלו להשתמש בידיים עוזרות כדי להפוך את הבישול במטבח לפשוט יותר!

אם אתם כאלו שאוהבים את המחשבה על מיצים סחוטים טריים, אל תשכחו את ה סוחט לימון Catcher - מכשיר לפרות הדר עם לוכד גרעינים. לא עוד קוצצים וסוחטים פירות הדר בידיים חשופות. הכלי הנחמד הזה יהפוך את סחיטת כל אותם מיצי הפירות הטובים של פירות ההדר למהירים, מהנים להפליא, והכי חשוב: יעילים. לא עוד פירות הדר מבוזבזים!

סוחט לימון Catcher

למרבה המזל, אם אתם או משפחתכם אוהבים ביצים, יש הרבה כלים להכנה של כל סוגי הביצים, החל מבישול ביצים וכלה באחסון שלהן. קבלו את הכלי להכנת ביצים עלומות Eggondola אם אתם אוהבים ביצה עלומה טובה ורוצים אותה מבושלת בקלות וממש בגונדולה בגודל ביצה זה הכלי בשבילכם; או לאחסן את הביצים הקשות והטעימות שלכם וגם לבשל כמה ביצים בבת אחת בקלות עם Egguins מתקן לבישול ביצים קשות אגווינס.

כלי להכנת ביצים עלומות Eggondola

Egguins מתקן לבישול ביצים קשות אגווינס

כאשר הגיע הזמן לבשל על הכיריים, חפשו כלים שיהפכו את הבישול למהיר ונוח הרבה יותר. למשל מתקן אידוי Lotus שהוא מושלם עבור אידוי ירקות. כל שעליכם לעשות הוא להניח את סלסלת האידוי בתוך סיר שאתם משתמשים בו לבישול אטריות, מרקים או פסטות ואתם מסודרים! ואל תשכחו להשתמש במחזיק כף ומשחרר אדים Red בכדי להגן על הכפות במטבח שלכם בזמן שאתם מבשלים.

מתקן אידוי Lotus

מחזיק כף ומשחרר אדים Red

אם אתם מחפשים דרכים לפשט את העבודה שאתם עושים במטבח, אל תשכחו את הגאדג'טים למטבח הללו. הם יעשו לכם את החיים במטבח להרבה יותר קלים ומהנים!

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.