מפות עולם מתגרדות - ההשראה הכי טובה שלכם לטיולים

מפת עולם מתגרדת

נראה שלטייל זה משהו שנמצא ברשימת החלומות של כולם, במיוחד התשוקה לראות את העולם.

ילדים מכינים לרוב אלבום חלומות שכולל בתוכו תמונות, ציורים וגזרי ז'ורנלים עם כל המקומות שהם רוצים לראות בעולם ומקומות שהם כבר ביקרו בהם. ישנם תרמילאים ששומרים על כרטיסי העלייה למטוס שלהם כמזכרת, בעוד שאחרים תופרים לתרמיליהם טלאים של דגלי המדינות בהם הם ביקרו כתזכורת. הנה עוד השראה לטיולים שיכולה גם לשדרג את עיצוב הבית - מפות מתגרדות! תלו אחת על הקיר שלכם וחישפו את המקומות בהם ביקרתם בעולם. 

מהדורת הדלוקס של המפות המתגרדות לוקחת את המפה המתגרדת הרגילה לרמה חדשה עם איורים גדולים יותר, פרטים מורכבים יותר ואיים נוספים. השילוב של צבע שחור ונחושת מעניק לה מראה מתוחכם.

מפת עולם מתגרדת דלוקס

אם אתם מחפשים משהו גדול יותר למלא חלל גדול, מפת עולם מתגרדת XL עשויה להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

מפת עולם מתגרדת XL

מפת עולם מתגרדת דלוקס XL

מהדורת הנסיעות של המפות המתגרדות שנקראת מפת עולם מתגרדת למטיילים היא ההשראה המושלמת לנסיעות כשאתם בדרכים! קחו אותה איתכם במסעותיכם וגרדו מקומות על המפה בזמן שאתם מדלגים ממקום למקום.

מפת עולם מתגרדת למטיילים

לחלופין, אתם יכולים להשיג את הגולובוס המתגרד ולהחזיק את העולם בידיים שלכם.

גלובוס מתגרד

יש עוד מבחר גדול של מפות עולם לפי נושאים כמו מפה לחובבי אוכל שנקראת מפת עולם מתגרדת גורמה שחושפת מהו האוכל הפופולרי לכל מדינה באירופה. מפת עולם מתגרדת ערי בירה, מפת עולם בצבעי זהב ורוד, מפת עולם מתגרדת של אתרים בארצות הברית, מפת עולם מתגרדת ספארי שחושפת את בעלי החיים באיזור המחייה שלהם בעולם, מפה מגנטית ועוד מגוון של מפות עולם.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.