להכין סעודה עם סינר מדריך בישול

מתנה מקורית סינר מדריך בישול

אומרים שהדרך אל ליבו של גבר היא דרך הבטן. וזה תקף גם לגבי נשים.

כרווק יש לי נסיונות שונים שיכולים להוכיח לעתים שלבשל ארוחת ערב לדייט שלך יכול להשיג לך הרבה יותר נקודות זכות מאשר לקחת אותה למסעדה יוקרתית.

למעשה זה גם יכול להיות אחד מהרעיונות למתנות הטובים ביותר ליום נישואין, יום האהבה או סתם בימים רגילים. תוכלו למצוא אותו עם עוד מוצרים מיוחדים למטבח באתר שלנו.

אני אמיץ מספיק בכדי להודות שאינני ג'יימי אוליבר או אנתוני בורדיין. אבל עם מעט עזרה מהסינר מדריך בישול שלי אני יכול להכין פסטה ברוטב פסטו, סטייק בגריל או סלט ירקות קלוי כמו מקצוען. אני למעשה יכול לעשות הכל תוך כדי לגימה של

יין אדום ושיחה מעניינת עם הבחורה שאיתי מאחר והסינר מדריך בישול מכיל מידע מודפס של הוראות בישול חיוניות כך שאם יש לי ספק, אני לא צריך להתייעץ בספר בישול, מתכונים באינטרנט או להתקשר לאמא שלי.

המידע, בצורה פקחית, מודפס הפוך כך שכל מי שלובש אותו יצטרך להרים את הסינר ולקרוא את המידע הנחוץ. המידע מודפס על כותנה טבעית שלא עברה הלבנה, הוא קריא ביותר ומכיל אינפורציה כגון:

- טבלאות של המרות

- חוקים להקפאה והפשרה

- זמני בישול לבשר, עוף, ירקות ומרכיבים בסיסיים שונים, בתהליכים שונים

כגון הרתחה, אפיה, בישול במיקרוגל ואידוי.

- מד פסטה

- מילון מונחים

רעיונות למתנות כגון סינר מדריך בישול - זום

רעיונות למתנות - תמונת תקריב של סינר מדריך בישול

מידות הסינר הן כמטר אורך, 87 ס"מ רוחב ורצועה שמגיעה עד כמטר אחד. הסינר מדריך בישול כולל כיס קטן להנחת עט, שקית סוכר וניל או כל אביזר עזר לבישול במטבח. כל הבחורות בסביבתי העירו כמה חמוד הסינר נראה

עלי - אולי הן אומרות את האמת או שהן פשוט מעריכות את הארוחות הטעימות שהכנתי להן. אולי זה שניהם. אני חושב שזו השאלה היחידה הקשורה לבישול שהסינר שלי לא יוכל לענות עליה.

119 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.