ליצור אפקט תיאטרלי על מדף הספרים עם תומך ספרים נופלים

מתנה מקורית תומך ספרים נופלים

תומך ספרים נופלים הוא יצירת אומנות מבריקה שמטה את הספרים שלכם בזווית מרשימה.סיטואציה תיאטרלית נוצרת

על מדף הספרים שלכם ומעודדת שיחה סביב העניין. אם אתם מעוניינים שאנשים יציצו בספרים שלכם וידונו איתכם ברעיונות הקשורים בהם אחר כך, כדאי לכם להשיג אחד מיד. דרך אחת טובה לייצר שיחה היא ליצור התרחשות מעניינת על המדף ואתם בקלות יכולים לעשות זאת עם התומך ספרים הזה.

בתור ספרנית ותיקה, בעברי, וחברה בכמה מועדוני קריאה, אני מתעניינת במיוחד בסוג הספרים שיש לאנשים על המדף ואיך הם מאורגנים. ביקרתי באין ספור ספריות ובתים עם מדפים סטנדרטים. הם נראים לרוב מדפי ספרים ממוצעים ולא מעניינים.
תומך ספרים נופלים עושה בדיוק את ההיפך; האפקט הדרמטי שלו יוצר סיטואציה ערה שמדרבנת שיחה ואינטרקציה אינטלקטואלית.

תומך ספרים נופלים עשוי ממתכת ומעוצב ליצור תסריט דרמטי על כל מדף שיונח. הוא מיוחד ואופנתי ומזמין כל אחד לשלוח יד למדף הספרים ולהוציא ספר לעיון. הוא בנוי במיוחד לספרים עם כריכה קשה (לפחות הספר הראשון) ופועל ונראה במיטבו
עם מספר ספרים הנשענים עליו.

מתנה מקורית תומך ספרים נופלים. איך זה עובד 

אם אתם מחפשים מתנות לאוהבי קריאה, תומך ספרים זה הוא מתנה נהדרת, ופריט דקורטיבי בצורה יוצאת מן הכלל ונראה במיטבו כשהוא מקבל במה מרכזית על המדף. אם אתם רוצים להוסיף קצת דרמה למדף הגיע הזמן להיפטר ממדף הספרים המסורתי שלכם ולהוסיף קצת עיצוב מעניין ואז להזמין אנשים
לקרוא את הספרים המועדפים שלכם. כל ספר מספר סיפור שראוי שיקראו אותו. אולם אנשים עייפים מהדברים הרגילים. הרגיל תופס פחות תשומת לב, אם בכלל. כך שאם יש לכם כמה ספרים שאתם רוצים לחלוק עם אחרים, תתחילו עם תומך ספרים נופלים.

99 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.