Key Pete : טוב שיש גבר בבית

מתנות לחברה key petite

יש לי היסטוריה ארוכה של איבוד מפתחות. אז כשהגיע ה key Pete חיי כאילו

השתנו לתמיד. Key Pete נהיה השומר הכי יעיל והכי אפקטיבי של שלל המפתחות שיש לי, ולא ביזבזתי אף לא דקה אחת בחיפוש אחר אף מפתח אבוד.

אבל לא, Key Pete איננו חבר; הוא גם לא הגבר שעושה לי את התיקונים בבית. למעשה הוא אפילו לא גבר אמיתי. אבל הוא גבר אמיתי בכל מובן, ביכולות שלו, באמינות שלו ואיך שהוא בנוי להחזיק מתכות יקרות פי כמה ממשקל הגוף שלו. אין דבר העשוי ממתכת שיכול להתחמק ממנו. אחרי הכל הוא עשוי ממגנט רב עוצמה.

Key Pete הוא מחזיק מפתחות מגנטי המעוצב ארגונומית להחזיק אביזרים מתכתיים בזמן שהוא מחזיק חפצים מתכתיים אחרים כגון מפתחות, אטבי נייר, סיכות, מספריים וכדומה. הוא האיש הקטן המושלם לחפצים האישיים הקטנים שלך. צרור המפתחות שלי, כל 15 המפתחות, נצמדים אליו בקלות ובמהירות בלי שהגבר המגנטי שלי מאבד את אחיזתו המגנטית על דלת המקרר.

הפתרון החכם הזה הוא עזרה כל כך גדולה בשבילי מאחר ויש לי עסק של תפירה שאני עושה בבית. מרגע ההיכרות איתו לא איבדתי אף מפתח לדלתות שלי, למגירות הרבות, תיקים, שידות, ארון תכשיטים ואת המפתחות הרזרבה של האוטו. אני מסתכלת ממרחק על ימים אחורה בהם הייתי  שורפת שעות רק על חיפוש המפתחות וכך הייתי תמיד בחוסר סדר ותמיד באיחור.

מתנות לגבר

Key Pete יכול להחזיק עד 30 מפתחות בגודל רגיל בעת ובעונה אחת. אבל עבור המפתחות הנוספים שלי ושאר אביזרי המתכת הקטנים שאני רוצה בהישג יד קניתי מחזיק מפתחות מגנטי נוסף. עכשיו יש לי key Pete כחול ויש לו חבר אדום שניהם על דלת המקרר שלי! מלבד היותם כה שימושיים יש להם צבעים חיים וצורה חמודה המוסיפים גם קצת מגע של עיצוב מודרני למטבח שלי. אז מי אומר שלהחזיק שני גברים תחת קורת הגג האחת שלך זה מורכב?

49 ש"ח למידע נוסף

 

 

 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.