לאבזר את עמדת העבודה עם תכשיטי מחשב

מתנה לחבר תכשיטי מחשב

כמעצב גרפי, החבר שלי עובד שעות ארוכות מול המחשב על עיצוב תמונות ללקוחות שלו. הוא בדרך כלל

עשיר ברעיונות ליצירה שלו אבל לעיתים הבאר ריקה. למצוא השראה לרעיונות זה כמובן קריטי לכל מי שעובד בתחום. אז בכל פעם שאני קונה לו מתנות אני מחפשת אחר אלו שלבטח יעיפו ניצוצות של רעיונות במוחו. למרבה המזל מצאתי מקור בלתי נדלה של מציתי-רעיונות


בתכשיטי מחשב.

נתקלתי בתכשיטי מחשב כאשר חיפשתי ברשת מתנות לעובדים או מתנה לחבר. חיפשתי אחר מתנות מקוריות וקישור אחד הפנה אותי ל animi.co.il, חנות שמוכרת אונליין מוצרים המעוצבים ביצירתיות רבה. בין המוצרים הרבים שמצאתי תפסו את עיני במיוחד ה"תכשיטי מחשב". חשבתי שזה בדיוק מה שהחבר שלי יעריך כמתנה.

התלהבתי מהחדשנות של מוצרים אלו שנראו לי מצוינים בתור מתנות לעובדים. אלו למעשה קישוטים עשויים מתכת שנצמדים בקלות לחלק העליון של מסך המחשב. מעוצבים כאביזרים למחשב, הם נועדו להפוך שולחן עבודה/מחשב לפחות משעמם ולעודד מחשבה יצירתית בסביבת העבודה, שזה בדיוק מה שהחבר שלי צריך. כיוצר הוא צריך תמיד משהו שיוציא ממנו יותר קריאטיביות והתכשיטי מחשב הללו הם בהחלט מוצרים שיכולים להפוך את העבודה שלו או את סביבת העבודה שלו יותר מהנה.

אנימי מציעה מבחר עיצובים של גאדג'טים למשרד שניתן לבחור מתוכם כגון עיצוב של שעון רכבת, איש קודח, דלי נשפך וארובות מעלות עשן. החבר שלי התלהב מאוד כשנתתי לו מתנה את השעון רכבת, שאחר כך הוא הצמיד אותו לצד של מסך המחשב שלו. לא רק שזה עוזר לו עם מחסומים פסיכולוגיים או להניע שוב את רכבת המחשבות ולייצר רעיונות חדשים לפרוייקטים שלו, זה גם מזכיר לו שזמן שווה זהב. זה בהחלט עזר לו להיות יותר פרודוקטיבי בעבודה. זה יכול להיות בגלל העיצוב או בגלל שאני הבאתי לו את זה, או שניהם.

מתנה לחבר

מתנות לגבר איש קודח

מתנה לחבר דלי נשפך

מתנה לעובדים ארובות

תכשיטי המחשב שקניתי כמתנה לחבר שלי הם מהמתנות המוצלחות שהבאתי לו. הם משקפים את הרוח התרבותית היצירתית שאנחנו מחבבים כל כך. עם איכות, עמידות, עיצוב מצוין ומחיר טוב הם שווים לא רק מבט אלא גם קניה.

35 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.