כלי שולחן דרמטי: מפיון- מתקן למפיות שור ומטאדור

מפיון מתקן למפיות

 כלי השולחן הם גורם משפיע על ההערכה כלפי כל ארוחה. את זה למדתי כבעלים ומפעיל של מסעדה. על מנת ליהנות

מהאוכל לגמרי, אנו צריכים ללא שום ספק לחוות את האוכל דרך כל החושים שלנו. לא רק בלוטות הטעם צריכות להיות שבעות רצון באופן תמידי. כל מה שהסועד רואה, שומע ומרגיש צריך להוות סוג של סעודה, גם כן. אז כשקיבלתי מתנה מקורית בשם מפיון - שור ומטאדור מתקן למפיות מאד מסקרן, ידעתי שבדיוק כלי שולחן מהסוג הזה ישלים את החוויה הגסטרונומית של הסועדים במסעדה שלי.

מתקני מפיות הם כלי מטבח חיוניים ומרכיבים מרכזיים של שולחן האוכל. ברור שטבעת המפיות היא פריט מאד יפה ואלגנטי שמתאים לארוחות ערב רשמיות ועניינים "הולמים" אחרים, אבל כשאתה מציב מתקן למפיות על השולחן, אתה כאילו אומר לסועדים שלך שהם צריכים להתכונן לסעודה מלוכלכת, לבבית וטעימה במיוחד. אני חושב שמתקן למפיות מאותת לסועדים שאוכל נהדר נמצא בדרך לשולחנם.

המפיון הזה מצוין למסעדה שלי, שכן אנו ידועים כמגישים סטייקים וקציצות טעימים לאין שיעור. הם מטוגנים בסגנון כפרי, מוצגים ללא יומרנות: רק מרכיבים טריים וטעמים ותבלינים שגורמים להזיל ריר. התפריט טוב עד כדי כך שאפשר ללקק את האצבעות, אם מותר לי להשתמש בביטוי, וערימה עבה של מפיות היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לעבור את הארוחה בשלום. אני אומר שהכלי הזה, שהוא כלי שולחן מצוין, ממש מתאים בגלל שהוא מעוצב כך שרואים מטאדור מתוחכם ושור זועם עומדים זה מול זה: מה שתואם בדיוק לסטייקים ולקציצות שהם רב-המכר שלנו! המתקן שחור בעל ממדים של 5 ס"מ רוחב X 13.5 ס"מ גובה  X20 ס"מ אורך. המתקן עשוי ממתכת, אבל, דרך אגב, הצלליות של כל דמות זורמות באופן מורכב, כך שאתם עלולים לטעות ולחשוב שהם עשויים מגזירה של נייר עדין. על מנת להשתמש במתקן, פשוט השחילו את המפיות לתוך החריץ שבין השור למטאדור. מפיות בצבע אדום הן מושלמות למתקן זה, כיוון שאדום הוא הצבע המושלם שיהפוך את העיצוב של המתקן לדרמטי ביותר. בינות התפאורה של המפיות האדומות, זה ייראה כאילו השור והמטאדור ניצבים בפני הקרב של חייהם תחת שקיעה מדממת. דמיינו את זה – רגע קולנועי ממש על גבי שולחן האוכל שלכם.

מפיון מתקן למפיות

אביזר סעודה זה נהפך לפריט פופולארי שמושך הרבה תשומת לב במקום שלנו, כך שאורחים שואלים לעיתים קרובות מאיפה השגתי אותו. כמובן, אני תמיד שמח להפנות אותם למקור הישיר שלנו; אני רואה שהוא הוסיף שירות איכותי ללקוחות הנאמנים שלנו. כשיחזרו, הם וודאי ידווחו בשמחה שעם העיצוב המרשים של המפיון, הם הצליחו להוסיף שמץ של דרמה לבית שלהם, והשתמשו בכלי ככלי שיחה במסיבות שלהם ובהתאספויות. חלקם אף הציבו אותו כפריט דקורטיבי כשלעצמו, משתמשים בו כדקורציה על  מדפי הספרים או בסלון שלהם. ללא ספק, הכלים שהם כלי שולחן פשוטים מזמן פינו את מקומם בשביל המפיון- מתקן למפיות שור ומטאדור. 

89 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.