בלטה – תחתית דקורטיבית לסיר

תחתית לסיר

בלטה- תחתית לסיר היא פריט דקורטיבי שנועד להגן על משטחים ושולחנות בתוך הבית בכל פעם שאתם

מניחים סירים רותחים עליהם. תחתיות לסיר אחרות הן בעלות עיצוב פשוט, אך תחתית ספציפית זו פורצת את הגבולות עם עיצוב נהדר ומקושט ביותר, הכולל שילוב של צבעים וחום שללא ספק מוסיפים חיים למטבח שלכם. במידות של 20 X 20 X 0.8 ס"מ, מבט אחד בבלטה יספיק לכם כדי להבין שהיא תתאים לכל מצב רוח שתהיו שרויים בו.

התחתית המסורתית לסיר

תחתיות מסורתיות הן בדרך כלל המגשים המתכתיים בעלי שלוש הרגליים שמונחים על שולחן האוכל ונועדו להחזיק סירים רותחים. הרעיון הוא שהסירים יונחו במרחק מה מהשולחן על מנת ליצור מרווח נשימה ולאפשר לאוויר לחלוף דרך המרווח הזה. תחתיות יכולות להיות עשויות מבד, קרמיקה, פלסטיק ואפילו עץ. תחתיות מיושנות אלו, שכבר אין לכם רצון להשתמש בהן במטבח שלכם, יכולות להפוך בקלות לכלים שאפשר להשתמש בהם למטרות אחרות בחדרים אחרים.

תחתיות מודרניות

בימינו, אפשר להשתמש בתחתיות בתור אביזרי מטבח נהדרים לכל שימוש. ישנן תחתיות תה בעלות עיצובים מרהיבים. עשויות ממתכת מחושלת וחזקה, הן זמינות בימים אלה בשוק במגוון צורות ועיצובים. אתם יכולים למצוא גם תחתיות ספציפיות העשויות מבד עם יכולת לספוג נזילות.

תחתית לסיר

בלטה – תחתיות לסיר וכל השימושים האחרים שלהן

בזכות העיצובים הצבעוניים שלהן, תחתיות לסיר בלטה מתאימות במיוחד כקישוט לבית. נוסף על מטרות השימוש המקוריות שלהן, אתם יכולים להשתמש גם בתחתיות מלאות החיים הללו כקישוטים ובכך לעצב את האווירה בבית שלכם, בייחוד אם תשתמשו בתחתיות כעיטורי קיר. אתם יכולים להציב אותן בכל מקום שתרצו, בין אם זה על קירות חדר האוכל שלכם או על קירות המטבח שלכם, כך שיתאימו לכל אירוע מיוחד.התחתית הדקורטיבית בלטה והעיצובים שלה קיבלו השראה מאריחים המגיעים מבתי השכונה האוריגינליים בבקעה, ירושלים. עשויה מעץ ובעלת משטח עליון חסין מים, תחתית זו היא רעיון הקישוט הטוב ביותר בסביבה. אתם יכולים לנקות את הבלטה בקלות בעזרת מטלית לחה והתחתית תיראה כמו חדשה תוך שניות. זמינה באופן מיידי באדום, כתום וחום.  אתם יכולים להשיג אחת ב49 ש"ח בלבד. אז למה אתם מחכים?

49 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.