הפתיעו את יקירכם עם מתנה מדליקה - חברים לכיס

חברים לכיס עטים

חברים לכיס הם אלטרנטיבה מצוינת למתנות המסורתיות. שלא כמו עטים דקים, קצרים וכאלה שאין איפה להניח, עטים אלו הם

בעלי אופי עם דמויות משעשעות בפקק שלהם, בעלי גוף צבעוני ועבה לאחיזה נוחה.

חברים לכיס יכולים להיות מצוינים בתור מתנה לחבר לעבודה או מתנה לחברה בזכות האופי והאיכות שלהם. עטים הם כלים חשובים בסביבת העבודה בגלל הנוכחות התמידית של ערימות הניירת הזקוקים לחתימה. לרוב קשה מאוד לשמור על עטים והם נוטים להיעלם בערימות הניירת. אך אם תתנו לעובד או שותף שלכם עט מדליק כזה כמו חברים לכיס הוא יחזיק אותו בכיס החולצה כל היום. לעטים אלו יש אף ארוך המשמש כקליפס המחזיק אותם על קצה הכיס בבטחה.

זה נכון גם אם הבעל (או המאהב) הוא רופא. רופאים תמיד צריכים עט שלרוב יושב בכיס הקדמי העליון של החלוק כדי לרשום מרשמים או לחתום על כרטיס החולה. לתת לרופא עט כזה זה כמו משב רוח רענן עבורו ועבור החולים שלו. הם יכולים להוסיף צבע וחיוך למסדרונות האפורים והקודרים של בית החולים.

באותה מידה הם מצוינים עבור תלמידי תיכון או סטודנטים כפתרון פרקטי לעטים שתמיד הולכים לאיבוד בזמן המבחנים. ניתן לזהות את הדמויות החביבות של העטים בקלות כך שקשה לאבד אותם.

עטים חברים לכיס

עטים

עטים מעוצבים

העיצוב של עטים אלו הוא מיוחד ושובה לב ויכול להיות תוספת נפלאה לכל אוסף של עטים. אפשר להשתמש בהם כעטים רגילים או לקשט איתם את שולחן העבודה שלכם בבית או במשרד. אז בפעם הבאה שאתם צריכים מתנה לחברה או מתנה לחבר אל תשכחו את העטים חברים לכיס.

45 ש"ח למידע נוסף

 


 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.