תומך ספרים חץ בשביל תולעי הספרים

תומך ספרים חץ

ערימה מסודרת של ספרים תמיד מנצחת ערימה מפוזרת של ספרים אקראיים, ולשם כך הומצאו

תומכי הספרים. כפי שכולנו יודעים, סידור מספר ספרים או ספרייה ענקית של ספרים יכולה להיות משימה מרתיעה. הודות לתומl הספרים המקורי, חץ, המשימה הזו הפכה לא רק לקלה יותר אלא גם לכיפית. תומך ספרים חץ ללא שום ספק ישחרר את ההורמון השמח בזמן שתסדרו את הספרים שבחדר שלכם, בספרייה שלכם או בסלון שלכם על מנת ליצור מרחב פתוח ומסודר יותר שיתרום לנוחות.

תומכי ספרים חץ – מה הופך את זה למקורי?

עם תומכי ספרים חץ תוכלו ליצור מדף ספרים על גב השולחן שלכם, בתוך ארון או אפילו על מדף ספרים קיים. ללא ספק, השימוש בתומכי הספרים הללו יכול להוות טריק מגניב להרחבת מקום. אבל יש משהו שהופך את הפריט הזה גם לארגונית נהדרת
בשביל הבית שלכם או למתנה נהדרת לאהובים שלכם. תומכי הספרים הללו לא רק עוצבו במטרה לשמור על הבית שלכם מאורגן ומסודר, אלא גם במטרה להיראות אופנתיים וחמודים.

תומכי ספרים חץ נראים כאילו הם מתריסים לכוח המשיכה עם ראש חץ שנראה כאילו הוא מרחף באוויר בחופשיות בזמן שהוא תומך בספרים שלכם במקומם. אבל העובדה היא שזו רק אשליה אופטית, שנוצרת בעזרתו של תומך ספרים מגנטי פשוט.


אם אתם תוהים איך עליכם להשתמש בו, פשוט הניחו את תומך הספרים המתכתי הדק בכריכה של אחד מן הספרים האהובים עליכם והניחו את כל אחד מתומכי הספרים המתכתיים על שני צדי שורת הספרים. אבל על מנת שהחץ ייראה כאילו הוא מרחף
מעל ערימת הספרים, ראש החץ שלו מחובר לתומך הספרים המתכתי המוסתר. בזכות העיקרון שעל פיו "קטבים שליליים נמשכים לקטבים חיוביים ולהפך", תומך ספרים זה מסוגל להחזיק את הספרים שלכם במקומם. עם ראש החץ שנראה מרחף באוויר,
הספרייה שלכם או ערימת הספרים שלכם בטוח תמשוך תשומת לב, כך שמראה חדר העבודה או הספרייה שלכם יהפוך לכיפי ומיוחד הרבה יותר.

מחזיק ספרים חץ

תומך ספרים

תומך ספרים חץ מגנטי כמו זה הוא מושלם בתור מתנה לגבר או לאישה, או לכל אחד שיש לו תשוקה לקריאה או שיש לו אוסף של ספרים. מלבד העיקרון המדעי שמאחוריו, שהופך אותו לגדג'ט מגניב, הוא גם בעל מנה נכבדת של אומנותיות, דבר שהופך אותו למתנה מדליקה לחברה או מתנה לחבר ופריט מדהים שאפשר להרהר עליו שעות. כשאתם קונים או בוחרים מתנות בשביל מישהו מיוחד, פריטים מקוריים כמו המוצר הזה בטוח יעניינו את האדם שלו תעניקו את המתנה.

119 ש"ח למידע נוסף 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.