מתנות מיוחדות שנראות כמו אוכל אבל הן לא

מחפשים מתנות מקוריות ומשעשות לאנשים שאוהבים לאכול ולבשל?

בין אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לחנוכת בית, מתנה לחג, או מתנה ליום הולדת (לא אכילה!), בהחלט תרצו לשקול מתנות מהנות אלה שנראות כמו אוכל ... אבל הן לא!

במטבח

פריטים מהנים בצורת אוכל עובדים בצורה מושלמת בכל מטבח! מכיוון שהם בצורת פריטי מזון, ניתן לשלב אותם בקלות בעיצוב המטבח. אם אתם מכירים מישהו שאוהב שום, קחו בחשבון את קולפן השום פנלי שיקלף לכם את השום בקלות ובמהירות ונראה בצורת פסטה פנה ענקית . כולם יעריכו כלי שימושי זה - אחרי הכל מי רוצה לבלות הרבה זמן בקילוף שום!.
עבור חברים או בני משפחה שאוהבים להכין תבשילים ומרקים, בחרו בפולקע - כלי לעשבי תיבול שמאגד בתוכו את עשבי התיבול כדי שלא יתפזרו ומעשיר את התבשיל בטעמים וניחוחות נפלאים. העיצוב הוא בהחלט מקורי, ומעניק נושא שיחה משעשע לכל מפגש בישול.

 

בבית

לפודיז שרוצים להפגין את אהבתם לאוכל מחוץ למטבח, יש הרבה מתנות שמתאימות באופן מושלם ברחבי הבית. לסלון, לחדר השינה, למשרד הביתי - המתנות האלה אידיאליות כמעט לכל חלל שאינו מטבח.
לאלו עם התאבון הגדול ביותר לממתקים אפשר להביא את מחזיק הדוב הטעים הזה, שהוא תומך ספרים בצורת דובי גומי ענק! קישוט מקסים בהחלט גם למי שלא מרשה לעצמו לאכול דובי גומי.
לחברים או למשפחה שמתלוננים כל הזמן על אנשים שמניחים משקאות על השולחן, יש לנו תחתיות שוקולד מקסימות שכיף לראות אותן על השולחן גם כשהן לא בשימוש.
אם אתם מכירים מישהו שאוהב סרדינים לא תרצו לפספס את ערכת אטבי המשרד בצורת סרדינים. הסט מגיע עם קופסא מעוצבת כקופסאת שימורים של סרדינים בתוכה נמצאים כל האטבים הקטנים בצורת סרדינים.

וכמה חפצים לסיום

האם אתם מכירים סופרים - או כאלו שלא יכולים להפסיק לשרבט? אם כן אז הם בהחלט יעריכו את העיפרון והמחק מרשמלו, שהוא עיפרון בצורת ענף עם מחק בצורת מרשמלו ורוד לכתיבת זכרונות מתוקים. אם אתם מחפשים משהו שיעבוד טוב במשרד, נסו משהו פרקטי ומהנה מאוד: מגנטים בצורת פטריות.
סט מגנטים זה יכול להחזיק כל דבר, החל מתמונות ועד פתקים לרשימות מכולת וכל מה שביניהם. המגנטים מגיעים בקופסאת פח מדליקה בצורת קופסאת שימורים.

אז אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לחובבי האוכל בחייכם, תשקלו לקנות להם את המתנות המקסימות האלו.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.