כיצד לבחור מתנה לטיול הגדול?

החבר הטוב יוצא לטיול הגדול אחרי השירות הצבאי ? האחות הקטנה ממריאה לדרום אמריקה לפני שמתחילים הלימודים 

באוניברסיטה ? אחת השאלות החשובות היא איזו מתנה לטיול הגדול ניתן להביא להם. במקום להסתבך במחשבות אינסופיות לגבי המתנה המושלמת, אנחנו פה על מנת לעשות סדר ולהביא בפניכם את הטיפים המושלמים לבחירת מתנה לטיול הגדול.

מה חשוב לדעת על מתנות לטיסה ?


בחירת מתנות לטיסה היא לעיתים מלאכה של ממש ואפשר לשבור את הראש ימים על המתנה המושלמת. יחד עם זאת, דבר ראשון שחשוב לזכור בנוגע למתנות לטיסה שאנחנו מעוניינים שחברנו ייקח אותן אתו למסע, זה שהן צריכות להיות שימושיות ולא כבדות. אנחנו לא רוצים שהוא ייסחב עם מתנה כבדה ולא שימושית על הגב שלו במשך חודשים, נכון ? לכן, חשוב כאשר אנחנו מחפשים מתנות למטיילים לחפש מתנות שאנו רואים עליהן המלצות וששמענו עליהם דברים טובים ממטיילים אחרים.

מי הטיפוס ומה האופי ?


חשוב להבין האם מקבל המתנה העתידי הוא טיפוס שהולך לעשות אינספור טרקים ברחבי היבשת ולטפס לפסגות הגבוהות או טיפוס שהולך לרבוץ על החופים היפים ביותר שיש לעולם להציע. נגיד, אם מדובר בחברה שהולכת לטייל במדינות קרות ולישון הרבה בטבע, ישנם כובעים מצוינים מחממים ואפילו כאלה עם פנס מובנה או בקבוק תרמי שתוכל לשתות בו תה חם בלילות קרים. לעומת זאת, ישנן מתנות למטיילים כמו סימניות קריאה שוות ומקוריות אשר יכולות להיות מתנה נהדרת לחבר שהולך לרבוץ על ערסל עם ספר מול חוף בתולי על אי בדרום מזרח אסיה.

מתנות שעוזרות לזכור את המסע


אם חברה שלכם אוהבת לכתוב לעצמה זיכרונות וחוויות ואם החבר שלכם יאהב לזכור ויזואלית באיזה מדינות הוא היה, ישנן מתנות למטיילים שמתאימות כמו כפפה ליד לאנשים שכאלה. אחת מהמתנות המקוריות והיפות שיש היא מפת העולם לגירוד שמעניקה לבעליה את האפשרות לגרד כל מדינה ומדינה שביקר בה במהלך מסעותיו. בסופו של דבר מתקבלת מפת עולם מגניבה בה ניתן לראות באיזה מדינות ביקרנו ואיזה צריכים להוסיף לדרכון. בנוסף, יומנים ומחברות כתיבה מעוצבות יסייעו לחובבי הכתיבה לשכתב את חוויותיהם ליומן מסע מרגש שיעורר את הנוסטלגיה עוד שנים קדימה.

מתנות שימושיות שמתאימות לכל אחד


לפעמים כואב הראש לנסות להבין איזה סוג טיול חבר שלנו הולך לעשות או מה אופי המתנה המושלמת עבורו ובשביל מקרים כאלה ישנן מתנות למטיילים שיכולות להתאים לכל אחד ולכל אחת ! מתנה פופולרית ביותר היא כיסוי לדרכון. כיסוי לדרכון הוא מתנה שימושית ביותר שתשמור על הדרכון של חברכם במהלך המסע ובמהלך המעבר בין מדינה למדינה. במקום שהדרכון ייקרע או יתבלה בעת נשיאתו או בעת מתן הדרכון לפקיד בביקורת הדרכונים, הכיסוי המעוצב ישמור עליו.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.