לאסו – מעמד יין: אביזר הבית המקורי שלכם

לאסו

תמיד רציתי להחזיק בבקבוקי יין במיני-בר ובדלפק המטבח שלי, לא רק בגלל שאני בעצמי אוהב יין, אלא גם בגלל

שהם דקורציה נחמדה. בקבוקי יין יכולים להפוך את מראה המטבח שלכם למגניב ואופנתי, בייחוד אם הם יאוחסנו במעמדי יין. ישנם הרבה מעמדי יין המוצעים בשוק בימים אלה, אבל המעמד שלכד את תשומת לבי באופן מיוחד היה הלאסו.

במבט ראשון, נראה שמעמד יין זה אינו חזק מספיק בכדי להחזיק בקבוק יין שלם, אך למעשה הוא בטוח. למעשה, זה נראה כאילו רק חבל פשוט מחזיק את הבקבוק. הסוד מאחרי הקונספט המקורי הזה קשור בחומר החזק שממנו עשוי החלל הפנימי של החבל. ישנו מוט מברזל בתוך החבל, ההופך את החבל לחזק מספיק בכדי לאחסן בקבוק יין שלם. פריט זה בהחלט נראה מקורי במיוחד, ומושך גם את תשומת לבם של כל אחד מן האורחים שלי בכל פעם שאני עורך מסיבה בביתי.

בעיני, הדרך שבה החבל "קשור" לצוואר הבקבוק נראית גם סקסית. במידת מה, זה מזכיר לי איך אני בעצמי מחזיק את הבקבוק בכל פעם שאני מוזג משקאות לאורחים שלי. אני בדרך כלל עוטף את צוואר הבקבוק בידי הימינית, ומטה את צוואר הבקבוק מעט קדימה בכדי למלא כוס מחדש. עם הלאסו, הבקבוק שקוע בצד אחד, דבר היוצר אשליה שהוא מוחזק על ידי מישהו המוזג משקה.

זהו ללא ספק פריט מקסים שנהדר לחלוק אותו עם אוהבי יין כמוני. הדבר הטוב ביותר בפריט הזה הוא שאפשר להעניק אותו כמתנה בכל אירוע, בין
אם זה חתונה, יום הולדת, סיום לימודים או יום האב. זה יכול להיות גם מתנה נפלאה בשביל עיצוב הבית של כל אחד. בין אם תתנו אותו לאחותכם, הבוס שלכם, אביכם או חבר לעבודה, אתם יכולים להיות בטוחים שהמתנה תזכה ליחס.

לא רק בשביל אוהבי היין, הפריט הזה הוא גם אחד ממגוון רעיונות למתנות הכי טובים למעצב הבית היצירתי. עם העיצוב המקורי שלו והשימושיות שלו, כל מעצב בית יצירתי וודאי יראה בלאסו מתנה משמיים. המעמד יהפוך לפריט דקורטיבי נהדר בבית, שכולם וודאי ישימו לב אליו.

115 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.