בישול נקי ובריא עם מעמד למכסה סיר

מעמד למכסה סיר

השיש במטבח הוא חממה עבור חיידקים אבל לא כל האנשים מודעים לעובדה הזו. זו הסיבה שלרוב

לא יהיה אכפת לכם להניח את המצקת, הכף, התרווד או מכסה הסיר על השיש בזמן שאתם מבשלים. אף על פי שחום הורג את רוב החיידקים, יש רעלנים שונים שנוצרים בגלל גדילה של חיידקים. בוודאי לא תרצו להניח צלחת חמה של רעלנים על השולחן אז כדי להימנע מאפשרות כזו הישתמשו במעמד מכסה לסיר.

מעמד למכסה סיר מעוצב להחזיק מכסה סיר, כף ותרווד בזמן שאתם מבשלים. חוץ מלשמור על כלי הבישול נקיים הוא מאפשר לכם לעשות דברים אחרים בזמן שהאוכל שלכם מתבשל בלי לדאוג מבקטריות חביבות בתבשיל. המעמד קטן יחסית ומתאים להנחה של מכסה סיר אחד, כף ותרווד בו זמנית אך אם אתם מתכוונים לבשל מספר מנות בארוחה אחת אתם יכולים להצמיד כמה מעמדים כאלה יחד וליצור רכבת עבור כל מכסי הסירים שלכם ושאר המכסים בעלי ידית באמצע.

הרעיון מאחורי אביזר מטבח זה הוא לשחרר את שתי הידיים של מי שמבשל בזמן שמוסיפים מצרכים או תבלינים לתבשיל או שעורכים את השולחן. עידוד של ביצוע מספר משימות יחד זה הרעיון שמאחורי מוצר זה. הוא גם עוזר למזער את הצורך בניקוי השיש משמן, רטבים וכל בלגאן אחר שנגרם מהנחה ישירה של מכסה סיר על השיש. הוא גם מונע אפשרות של קבלת כוויות מאחר ויש מקום נוח להניח את מכסה הסיר.

עשוי מפלסטיק בעל עמידות גבוהה לחום ורטיבות מה שמכשיר אותו לעבודות המטבח. מעמד למכסה סיר מתאים לא רק לשימוש בבית. זהו פריט קטן וקליל שניתן לקחת אותו איתכם כשאתם יוצאים לקמפינג או להישתמש בו כשאתם עושים ברביקיו בחצר. בכל זמן שאתם עוסקים במלאכת הבישול אתם בהחלט יכולים להישתמש במעמד זה.

כלי מטבח

אתם מוזמנים להיתקדם עם אביזר מטבח מקורי וגם בריא זה. מעמד מכסה סיר מגיע בשני גוונים מלאי חיים : ורוד (פוקסיה) וירוק. ברגע שתתחילו להישתמש בו לא תבינו איך היסתדרתם בלעדיו לפני כן. הפיצו מוצר בישול בריא זה גם לחבריכם. עיטפו באריזת מתנה סט של כמה יחידות וקחו עימכם לחנוכת הבית הבאה.

39 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.