לשמור על השולחן כמו חדש עם תחתית גמישה לכלים חמים

תחתית לסיר

סדקים וכתמים על השולחן הם תוצאה של העדר תחתית לכלים חמים.תחתית לכלים חמים מונחת לרוב מתחת

לקערה, סיר או כל כלי שולחני אחר הנושא אוכל חם בקירבו, כדי למנוע מגע ישיר עם פני השולחן שלכם. בעבר היו עושים כלים כאלה מברזל אבל לעיצוב בברזל יש 2 בעיות: הוא מעביר חום והוא כבד. זו הסיבה שהמעצבים המשיכו לעשות שיפורים חדשים בתחום עד שקיבלנו את התחתיות הגמישות לכלים חמים אשר עשויות משילוב של סיליקון ומתכת.

התחתית הגמישה לכלים חמים העשויה מסיליקון עדיפה על פני אלו עשויות ברזל מאחר והיא מבודדת מחום וניתן להתאים אותה לפי הגודל של השולחן. המוצר מתאים עצמו לצורה ולמשקל של מה ששמים עליו. זה לא משנה אם אתם מגישים בסיר או בכלי הגשה קטנים. כל עוד אתם משתמשים בתחתית הגמישה מסיליקון אתם יכולים להיות בטוחים שהשולחן מוגן מנזקים והסיר או כל כלי הגשה אחר שמורים מתאונות.

יתר על כן, המתכת בעיצוב של הפריט הזה משמשת לתמיכה במסגרת הסיליקון ומבטיחה עמידות של המוצר. בגלל החומר שלה ניתן לכופף אותה כמו גומי ולהתאים את גודלה לגדלים השונים של כלי ההגשה והסירים. כמו כן השילוב בין החומרים מונע את האפשרות של היוצרות חלודה, צבעים דהויים או שריטות.

כדי להניח את כלי ההגשה החמים על זוג תחתיות גמישות אתם צריכים פשוט להניח את התחתיות במרחק המתאים. היתרון הגדול של התחתיות הוא שהם לא מחוברות זו לזו ולכן השימושיות שלהם לא מוגבלת בגודל. מאחר והגודל של התחתיות הוא מינימלי (אורך 24 ס"מ על 1.5 ס"מ) ניתן לקחת אותן לכל מקום ובכל זמן. לכן הגשה של מנה חמה בפיקניק בחוף הים מעולם לא היתה כל כך מבורכת.

תחתית לכלים חמים

תחתית לסיר

תחתית גמישה לכלים חמים מגיעה בזוג בצבעים ורוד פוקסיה או ירוק, אינה תופסת מקום על הבר או השולחן וניתן לאחסן אותה במגירת הסכו"ם כשהיא לא בשימוש. זהו מוצר להיט שאם החברים שלכם לא מכירים אותו עדיין אז תנו להם זוג תחתיות בפעם הבאה שהם באים לבקר.לא צריך מאורע מיוחד כדי לתת את התחתיות הפרקטיות האלה בתור מתנה מקורית ומעוצבת.

49 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.