מלצר! מגבת מטבח בבקשה

מתלה למגבת

ישנם הרבה דברים שאדם מעוצבן מסוגל לעשות למגבת מטבח זרוקה. הוא יעדיף להשאיר אותה בפינה אם אין

צורך להשתמש בה למטלה כלשהי, אבל לרוב הוא יתחב את המגבת הלחה אל מתחת לארון שמתחת לכיור. אבל יש מי שיעדיף לתלות את המגבת על הידית של דלת התנור או על ידית המקרר, והנבון במטבח ישתמש במוצר הגאוני, מתלה למגבת מטבח- מלצר יין, על מנת לשמור על המגבת במקומה
הראוי.

למה שאקנה מתלה למגבת מטבח- מלצר יין?

מטרתו של מתלה למגבת מטבח – מלצר יין הוא לספק מקום למגבות מטבח, שיהיה קל לגשת אליו. אביזר מטבח זה פורש את המגבת הלחה לאחר שימוש ומאפשר לאוויר קר לחלוף דרכה, מה שהופך את ייבוש המגבת לתהליך הרבה יותר קל ומהיר. יש
יתרונות בלהיות דייר במטבח מאורגן, משום שהנחת מגבות על מתלה מונע היווצרות עובש על משטחה הלח של המגבת. מגבות לחות עלולות להעמיד בסכנה את המטבח שלכם בייחוד אם יתעלמו מהן והן יושארו מעופשות; וכולנו יודעים שהמטבח הוא מקום שבו מכינים אוכל ולכן חשוב לשמור אותו נקי בכל שעה והשימוש במתלה מגבות הוא רק אחד מהדרכים הרבות לשמור על מרחב נקי ומסודר.

מה מגיע עם חבילת המתלה למגבת מטבח – מלצר יין?

רעיונות למתנות יכולים להתפרש על פני מגוון רחב של רעיונות, מרעיונות ביזאריים להפליא ועד רעיונות מעניינים במקוריותם, ומתנה זו נוחתת על קטגוריית המקורי. מתלה זה מעוצב בצורת מלצר שמחזיק בקבוק יין ביד ימין וידו השמאלית ממוקמת בהיכון למגבת. הרכבת מתלה למגבת מטבח- מלצר יין לא אמורה להוות איזושהי בעיה, משום שברכישת המוצר כלולים כבר שני ברגים המוסווים לכפתורי החליפה של המלצר.

הוא עשוי בחיתוך בלייזר בעובי של 3 מ"מ ועשוי ממתכת כך שלא יתקפל בקלות בין האצבעות שלכם. הוא צבוע בשחור ואפילו נצבע בתנור כך שלא יחליד בקלות מהרטיבות של המגבות, הצבע השחור מעניק לו גם את הפיניש המתוחכם והפיקח.

מלצר יין מתלה למגבת מטבח

ללא ספק, מתנות לא צריכות להיות יקרות על מנת לייצג את הדאגה, ההערכה או האהבה שלכם כלפי מישהו. אפילו כלי מטבח שמציגים עיצוב מקורי ושימושיות כמו מתלה למגבת מטבח – מלצר יין יכולים להוות מתנה נהדרת למישהו אהוב שאוהב את אומנות הבישול.

119 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.