הפיחו חיים בקירות שלכם עם מדבקות קיר שעון

מדבקת קיר שעון קוקיה

נמאס לכם להסתכל על הקירות הלבנים הפשוטים שבביתכם? למה שלא תשדרגו אותם עם מדבקות קיר שעון? זה אכן רעיון מצוין אם אתם רוצים לתת לבית שלכם מראה חדש לגמרי.

מדבקות קיר הן לא כמו מדבקות רגילות או טפטים. פריטים דקורטיביים אלו עשויים חומר מיוחד על מנת להבטיח כי תוכלו לקבל תוצאות איכותיות כשאתם שמים אותם על הקיר שלכם.  מדבקות קיר מגיעות במגוון של עיצובים שיתאימו לכל אחד שיש בו רוח יצירתית. עם מגוון רחב של אפשרויות מדהימות אתם יכולים לבחור כל עיצוב שתרצו לפי הטעם והסגנון האישי שלכם.

בפניכם מבחר של מדבקות קיר שעון ,הפופולריות ביותר. תוכלו לקנות אותן רק ב 179 ש"ח. מדבקות הקיר הן בגודל מספיק כדי למלא את קירות חדר השינה או הסלון. תחליטו בעצמכם איפה אתם רוצים למקם אותן בבית, אבל דבר אחד בטוח,  מדבקת הקיר שעון קוקיה תשאיר רושם רב על כל מי שיראה אותה על הקיר שלכם. זוהי דרך נחמדה להביא הומור ויצירתיות לחייכם. בין אם אתם מתכוונים לתת מדבקה כזו כמתנה ייחודית בעונת החגים הנוכחית או לכל אירוע מיוחד, מי שמקבל מתנה כזו בהחלט יהיה מאושר.

עוד תכונה נהדרת שיש למדבקות קיר היא שניתן להדביק אותן בקלות על כל משטח קשה. לכן, הן קלות מאוד לשימוש על קירות למטרות דקורטיביות. והחלק הכי טוב הוא שאתם לא צריכים את עזרתו של מעצב מקצועי בבית שכן הן יכולות להשתלב בקלות על הקיר שלכם.

מדבקת קיר שעון עתיק

מדבקת קיר רטרו

wake up wall decal

bunny time clock sticker

אם אתם מחפשים רעיונות למתנות אקזוטיות עבור החברים שלכם, לא תתאכזבו מהמגוון של מדבקות קיר. מלבד מדבקת קיר שעון קוקייה , יש עיצובים מרתקים אחרים, כולל פרחים, ציפורים, עצים ועיצובי רטרו שלבטח יוסיפו נופך של זוהר ואלגנטיות לכל עיצוב פנים.

למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.