גאדג'טים למטבח שיגרמו לכם לאכול ביצים בהנאה

ארתור מעמד לביצה

פריטטות, חביתות, שקשוקות או פנקייקים, ביצים הם בהחלט חלק חשוב במטבח שאנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו.

הביצים הם מרכיב חשוב ורב שימושי במטבח שניתן לעשות מהן ארוחת בוקר, ארוחת ערב ואפילו חטיפים בין לבין. אבל אם הכנה והגשת ביצים הפכה עבורכם לעניין שיגרתי מדי, אתם צריכים לרענן קצת את צורת ההכנה ולהחזיר את הכיף לבישול בעזרת גאדג'טים למטבח שיעשו בשבילכם בדיוק את העבודה. אחסנו את הביצים בזוגות בתוך זוג מעמדים לביצה קשה בצורה של לוחמי סומו ואיכלו את הביצה הקשה היישר מתוך ארתור כלי לביצה רכה

מעמד לביצה סומו

הדרך להגיש ביצים גם היא יכולה להיות מאוד יצירתית ומעוררת תיאבון. אתם יכולים לעשות ביצה עלומה מושלמת על סיפונה של האגונדולה. הביצה צפה לה בתוך גונדולה בזמן שהיא מתבשלת ונוצרת לה בקלות ביצה שלוקה טעימה במיוחד.

Eggondola

אם מתאים לכם לסדר את העניינים בצלחת קצת יותר אז כדאי שתכירו את גרג – תבנית לביצים שתיצור לכם צורות חדשות לביצי עין הרגילות וסאניסייד שיעלה חיוך על פניכם כמו השמש שמאירה עליכם בבוקר. גאדג'טים למטבח יכולים להיות אומנותיים אך גם ספורטיביים כמו הביצי ספורט שיהפכו את הצורות הרגילות של הביצים לצורות מתחום הספורט כמו כדורגל.

gregg

sunnyside

ביצי ספורט

 

לביצים יש בהחלט מקום של כבוד כמעט בכל ארוחה ואכילה של ביצים יכולה להיות הרבה יותר מהנה ומעניינת אם לוקחים את ההגשה שלהן צעד אחד קדימה. הגאדג'טים הקטנים והמהנים האלו יכולים להחיות את המטבח עם העיצובים שווי הלב והצבעוניות שלהם ובמחיר לא גבוה.

 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.