אהילי Clicklight - מתנות שיקיות לבית

מתנה מקורית אהיל clicklight

הדבר הכי חשוב בעיני בעיצוב פנים מבחינת האוירה , מתוך אלמנטים רבים וחשובים בעיצוב הבית, הוא

תאורה. תאורה טובה, חסכונית ואמינה היא הכרח בכל בית. הצורך באור טמון עמוק בנפש האדם כמו הצורך בחום ואוכל ולצורך כך נעשו נסיונות רבים בכמה מאות שנים אחרונות לא רק להביא את האור לתוך מרחב המחיה הבנוי שלנו אלא גם לתת מידה של אסטתיות לאמצעי שמחזיק את האור. התודעה הזאת היא מה שמנחה אותי בקניית מתנות מקוריות ומעוצבות לחברים, במיוחד לאלו שנכנסים לבית חדש או משפצים מחדש לפחות חלק מהבית. מצאתי את המתנה האידיאלית באהילי Clicklight.

מה שאהבתי באהילי Clicklight זה העיצוב המודרני שלהם. הוא משלב אלגנטיות וכיף בשימוש בחומרים הניתנים למיחזור ובקונספט של עשה-זאת-בעצמך. אריזת המתנה כוללת את חלקי האהיל והוראות הרכבה שכל אחד יבין בקלות.

אהיל Clicklight הוא בחירה מצוינת כמתנה מקורית מעוצבת שתמצא חן בעיני רבים צעירים ומבוגרים כאחד. נתתי אהיל כזה לחברים שיש להם ילד בן 10. הם הרשו לילד שלהם לעזור להם בהרכבת המוצר ומהר מאוד הוא המשיך לבד בהרכבה. הוא אהב מאוד את הבנייה העצמית של האהיל וכן את השלד הפטנטי שמחזיק את האהיל. זה בהחלט מתנה מצוינת למי שאוהב לבנות דברים במו ידיו.

אהיל Clicklight מתאים גם לשמש מתנה לחבר או מתנה לחברה והוא מגיע בכמה עיצובים. העיצוב המודרני של האהיל יתאים לבטח לכל חלל בבית, במשרד או בחללים ציבוריים. מה שאני מאוד אוהב במוצר זה הפרקטיות שלו והגמישות בשימוש. ניתן להשתמש באהיל על מנורת עמוד או על מנורה תלויה. ניתן להתקין אותו מיד ולהתאימו לכל אירוע.

עיצוב הבית אהיל פלמינגו

עיצוב הבית אהיל מייסיס

קניה של אהיל Clicklight היא החלטה נכונה בבחירת מתנה. אתם יכולים להרשים את החברים שלכם עם העיצוב הבלתי רגיל של המוצר והכיף שבלהרכיב אותו, לתלות אותו ולהנות ממנו בשימוש היומיומי. הוא יאיר לא רק חדרים אלא גם את פניהם של האנשים.

89-139 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.