מדבקות קיר מדליקות לעיצוב הבית מחדש

מדבקות קיר Frames

יש אנשים שאוהבים להמציא מחדש את העיצוב של הבית שלהם. הבעיה היא שלא כל אחד הוא

מעצב או נגר. בנוסף לכך, עיצוב מחדש של הבית יכול להיות מאוד מלוכלך וקשה. הדבר הטוב הוא שיש מדבקות קיר שעוזרות לעשות מהפך במראה של הבית בלי להזיז רהיטים או להשתמש במסמר.

מדבקות קיר, למי שלא מכיר, הן כמו מדבקות רגילות אך יש להן דבק איכותי יותר המאפשר להן להיצמד בבטחה לקירות. העיצובים שלהן הם מתוחכמים עם מגוון גדול לבחור מתוכו. עם מדבקות מעוצבות כאלו אין סיבה להישאר עם קירות לבנים ומשעממים.

העיצובים המקוריים של מדבות קיר לבטח יהפכו את כל החדרים הזהים במראם לכאלו עם מראה מתוחכם ובעל אופי אישי ומיוחד. לחדרי שינה, מדבקת הקיר עם הטקסט “Today is going to be a great day!”  היא תזכורת נהדרת של היום הנפלא שהולך להתחיל. יש גם את מדבקת לוח גיר bubble שאתם יכולים לכתוב ולמחוק את המחשבות שלכם. זו דרך נפלאה להוסיף חיוך לחדר השינה שלכם.

great day wall decal

לוח גיר בועה מדבקת קיר

יש גם עיצובים מקסימים לחדר הילדים. יש את ה beettle clock שהוא בעצם שעון גם יפה וגם פונקציונלי. Bubbles Wally היא מדבקת קיר ויניל משעשעת ומקסימה שמציגה את הייצור המקסים Wally. עיצובים אחרים
של Wally יש את Builder Wally, Extreme Wally, Fresh Wally,  Gardener Wally, Painter Wally, Ski Wally, Snapling Wally ועוד עיצובים שונים של הדמות מלאת החן הזו. מדבקות קיר של Wally יכולות להיות גם מתנות מדליקות לחבר מאחר והן מתאימות להומור הגברי.

וואלי סקי מדבקת קיר

וואלי מכבס מדבקת קיר

מדבקת קיר וואלי הצייר

ילדים מאוד אוהבים את העיצובים הצבעוניים כמו Kite, Astro, Balloon, Bubbles ועוד. החלק הכי טוב הוא שקל להדביק אותן על הקיר כך שהילד יכול לבחור איפה הוא רוצה את המדבקה בחדר. אתם יכולים לעודד את היצירתיות של הילד בכך שתשתפו אותו בבחירת המיקום של המדבקה.

יש עיצובים מתוחכמים לאזורים רשמיים של הבית כמו חלל העבודה והסלון. לאזורים אלו יש מדבקות קיר כמו Pendant, Lighting Fixture, מדבקות קיר שעון, שנדלייר ועיצובים אחרים שמוסיפים צבע ונפח לחלל.

מדבקת קיר שנדלייר

החלק הטוב במדבקות קיר מלבד הקלות שבהתקנה שלהן הוא גם הקלות שבבחירתם והוספתם לעיצוב החלל והשינוי המהותי שהן עושות. הן מוסיפות פרטים אבל לא יותר מדי בצורה שמאמצת את העיניים. מדבקת קיר קטנה עושה הרבה יותר מאשר צביעה של כל החדר מאחר והיא מוסיפה נפח והופכת את החדר לאישי כמו ששום דבר אחר לא עושה. אם נמאס לכם  מהעיצוב תוכלו להחליף בקלות למשהו אחר. רק צריף לקלף את המדבקה שתשאיר לכם את הקיר שלם עבור מדבקה חדשה. אם אתם מחפשים אחר מתנות לגבר לא קונבנציונליות מדבקות קיר מסוימות יכולות להיות מתנה מאוד מקורית, למעשה הן יכולות להיות מתנות מיוחדות לכולם, לאמא, אבא,
חבר, חברה, חבר למשרד או לבוס.

כנסו עכשיו לקטגורית מדבקות קיר

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.