קערה וכפות סלט ציפורי שיר : מושלם לאירועים משפחתיים

מתנות מקוריות קערה וכפות סלט ציפורי שיר

אם יש לכם קערה וכפות סלט ציפורי שיר זו הזדמנות נהדרת  להזמין אליכם אנשים לארוחה.

באירועים משפחתיים היעדר סלט על השולחן משמעו ארוחה משעממת. ההיפך הוא הנכון אם אתם מציגים סלט ערב לחך עם קערה מקסימה ומעוצבת להפליא, היו בטוחים שהארוחה תהא הרבה יותר נחשקת, מלאה, בריאה ומהנה.

קערה זו עם כפות הסלט בעיצוב ציפורי שיר וגם האריזה הם ידידותיים לסביבה ועשויים מ 100% חומר מתמחזר. מתאים בצורה מושלמת לכל שולחן משפחתי,  מידות: 23x30x15 ס"מ.

הטקסט המופיע על הקופסא מודפס מדיו המופק מסויה על מנת למנוע פגיעה בסביבה. קערת הסלט היא אלגנטית ומרשימה כאשר הציפורים היושבות על קצה הקערה הופכות כל הגשה למפתה ומיוחדת.העיצוב המיוחד מהווה גם נושא בטוח לשיחה סביב השולחן בזמן הארוחה.

ציפורי דרור בטבע עוזרים אחד לשניה בבנית הקן שלהם. הם כמו זוגות אנושיים העובדים יחד להשיג את המטרה שלהם. אף על פי כן הם יכולים לעבוד בנפרד באופן עצמאי.

קערת הסלט עם כלי ההגשה בעיצוב ציפורי שיר לבטח ירשימו את כל המשפחה, יש לה עיצוב העולה על סגנון השולחן המעוצב הסטנדרטי. ציפורי השיר היושבות על קצה הקערה ועובדות בשיתוף

פעולה כמו סכין ומזלג או מכתש ועלי, מזמינים לפעולה ,לחווית ההגשה. עיצוב הקערה היא שלווה, פשוטה, זורמת וחכמה בפונקציה שלה וכך מזמינה להשתמש בה, להתנסות ולגלות מה יש בתוך הקן.

אביזרים למטבח וכלי שולחן מעוצבים כמו קערת הסלט עם ציפורי השיר הם בסיס מצוין ליצירת קשרים חברתיים. מצד אחד הם פותחים הרבה מרחב לתקשורת בזכות העיצוב הנהדר שלהם וגם פותחים דלת לחיזוק הקשרים המשפחתיים.

בארוחה הבאה שאתם עושים לא יזיק שיהיו קערה וכפות סלט ציפורי שיר,  שווה לנסות! 

למידע נוסף >>

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.