מגדל העטים: לארגן את סביבת העבודה בצורה מושלמת

מגדל העטים הוא מצוין כמתנות לעובדים

מגדל העטים הוא פריט שלרוב נעלם מהעין בסביבת העבודה. במבט ראשון הוא יראה לכם כמו עוד מעמד עטים רגיל שיש לכל עובד במשרד אך במבט שני תבחינו עד כמה פריט זה הוא מיוחד. 

יכולת האיחסון הגדולה שלו חוסכת הרבה מקום ומאפשרת להציג מסמכים, הודעות, רשימות עבודה או מתכונים. ארגונית משרדית זו לא רק מאפשרת למיין את הציוד המשרדי אך גם מאפשרת לעבוד ללא הפרעה על שולחן העבודה.

מגדל עטים הוא בהחלט הפתרון החכם ביותר לכל שולחן מבולגן. אני ממליץ עליו לכל מי שיש לו בעיות סדר כרוניות על שולחן העבודה שלו, ולמי אין כאלה? למדתי על בשרי ששולחן מבולגן לא רק שמעכב אותך מלהשלים את המשימות היומיות במהירות אך גם משפיע ברצינות על היכולת לבצע את העבודה בכלל.

ככל שהבלאגן הולך ומחמיר היעילות יורדת והפרודוקטיביות דועכת לאיטה. הכל מתחיל מחוסר היכולת לארגן דברים בצורה טובה בסביבת עבודה שהיא מוגבלת בשטח שלה. אז אם זה גם המקרה שלכם, מוטב שתתחילו בתיקון בהקדם האפשרי.

מעוצב במראהו כשלוש קונוסים הפוכים וחופפים, עשוי מפלסטיק קשיח ואיכותי בשני צבעים: שחור פחם או לבן. מתאים בגודלו לשולחן קטן, בינוני ועד שולחן גדול. בנוסף מגדל העטים מחולק לשלושה אזורים לאיחסון הציוד המשרדי וכלי הכתיבה ומקום להודעות חשובות בראש המגדל.

תמורת 59 ש"ח בלבד תחסכו הרבה מקום על שולחן העבודה.

מגדל לעטים בצבע שחור פחם

הדברים הנסתרים מעיננו בחיים הם לרוב הדברים החשובים והמועילים ביותר. תעזרו לעצמכם ותשיגו לכם מגדל לעטים כזה ותנו לדברים להתנהל בצורה חלקה

על שולחן העבודה שלכם. מוצר זה יכול להיות גם הברקה נהדרת כמתנות לעובדים, לעמיתים לעבודה, חברים או מתנה ליקיריכם הקרובים!

59 ש"ח למידע נוסף

 

 

 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.