מחברת וידאו : להקליט זכרונות בסגנון רטרו

מתנה מקורית בעיצוב מחברת וידאו

 

קלטות וידאו VHS וכתיבת פתקים ביד נחשבים אסכולה ישנה אך למעשה הם עכשיו ממש באופנה. ערבבו אותם יחד ותקבלו באופן יצירתי ביותר את המחברת וידאו.

המוצר הוא ממש מחברת, עם 260 דפים חלקים או עם שורות. גודלה הוא 19x11x2.5 ס"מ שהם בדיוק הגודל של קלטת וידאו VHS שזה בעצם מה שמופיע על הכריכה של המחברת. למעשה כאשר המחברת סגורה היא נראית ממש כמו קלטת וידאו אמיתית עד שפותחים אותה וחושפים את הדפים.

הגירסא עם השורות היא אחד מהרעיונות למתנות הטובים ביותר עבור החבר המשורר או עבור זה שרוצה להיות משורר והוא או היא ירצו להתחיל לכתוב שוב יומן, ולא על המחשב הפעם, כאשר הם יראו את המתנה המקורית שתביאו להם, המחברת וידאו. גם אלו ללא זיקה ספרותית יעריכו מאוד עד כמה מחברת זו

היא מושלמת לכתיבת מתכונים, יומן מסע, וכל מידע אחר שראוי להקליט אותו! בינתיים, המחברת וידאו עם הדפים החלקים יכולה להיות מתנה מקורית ומקסימה לחברים האומנים שלכם שעבורם לעולם לא יהיו מספיק דפים עליהם הם יכולים לשרבט את יצירותיהם. נסו לתת את המחברת מתנה לילדים או לחבריכם הותיקים ותראו כמה מופלא הוא החידוש שמביאה מחברת הוידאו.

יותר מזה, תנו מחברת אחת למישהו מהדור הישן ותיווכחו לגלות איך היא יכולה לחשוף זכרונות ממש קולנועיים מהמאה הקודמת. מחברת היא שותפה צמודה ונוחה שכל אחד ימצא שהיא שימושית וקלה לשימוש. בכל פעם שרעיון חשוב, מחשבה

בת חלוף או תזכורת עולים בראשכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוף במהירות את המחברת ולכתוב. תשוו אותה למחשב נייד או מחשב רגיל שצריך להפעיל אותו עד שהוא עולה ומוכן להתחיל לשמור את המידע. מכשירים אלקטרוניים גם מביאים הסחות דעת רבות כך שלפני שאתם מגיעים בשקט לחידוד הרעיון שהיה לכם תמצאו את עצמכם גולשים באינטרנט, צופים בסרטון וידאו או מאזינים למוזיקה.

בינתיים כשאתם רושמים את הרעיונות והרשמים שלכם במחברת וידאו אין לכם ברירה אחרת מלבד להתרכז בחשיפת המחשבות שלכם, לשלוף אותם ממעמקי המחשבה עד שכל מה שנחוץ מוקלט במחברת ללא סכנת מחיקה על ידי וירוס!

מחיר : 65 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.