מחזיק מפתחות בייגלה (פרצל) : פריט עיצובי שימושי ומהנה

מתנה מקורית מחזיק מפתחות פרצל בייגלה

לכל אחד יש את הבייגלה האהוב עליו : מלוח, מתוק, עם סומסום, שטוח, ענק, מקלות...

הרשימה ממשיכה ככל שחובבי הבייגלה הרבים חושבים על טעמים חדשים וצורות מגוונות בכל יום. אם תשאלו אותי מה הבייגלה האהוב עלי אז אני אגיד לכם שהוא פועל כמחזיק מפתחות.

מחזיק מפתחות פרצל הוא עוד עיצוב מרשים של סטודיו אוטוטו. הסטודיו ידוע בעיצוביו החכמים המשלבים הומור עם שימושיות עם אירוניה או פרשנות. אני אוהב שהעיצובים שלהם הם מעבר לדברים יפים ושימושיים.

עבור חלק מהאנשים אלו יצירות נפלאות אשר בקלות ניתן להשתמש בהם כמתנה לחברה, מתנות לגבר או מתנה ליום הולדת.

כאשר ראיתי בפעם הראשונה את המחזיק מפתחות פרעצל אשר גודלו הוא 4.5 על 6 ס"מ חשבתי במבט ראשון שזהו תכשיט. עם גוף מוזהב וקונטורים חלקים ועגלגלים הוא מחקה בצורה נהדרת את הצורה הקלאסית של הפרצל המסורתי עם מראה של תכשיט יוקרתי. בעיצוב השזור שלו יש גם טבעת קטנה נוספת אליה ניתן לצרף את המפתחות החשובים שלכם. בצורה נסתרת וחכמה יש לו פתח באחד הקימורים שבנוי להיתפס על התיק, טבעת של החגורה, ארנק או מתלה המפתחות בבית.

מתנה ליום הולדת מחזיק מפתחות פרצל על ג'ינס

אני מצרף אותו לפעמים לשרשרת אחרת וכך הופך אותו לתליון מסוגנן וכייפי. זה חלק מההנאה שלי למצוא שימושים חדשים ולא צפויים לפריטים מיוחדים כמו המחזיק מפתחות פרצל. אני אישית נהנה לתת אותו בתור מתנה מקורית לאירועים שונים עם כל הסמליות של הפרצל שמשמעו בלטינית "פרס קטן".

39 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.