ווים לארון מטבח: דרך חדשה לתליית חפצים

ווים

ווים לארון מטבח - גבעול, מספקים דרך חדשה לתלות את החפצים שלכם. ווים בבית הם פריטים הכרחיים לשמירה על

הסדר והנקיון. בכל אופן אם תשתמשו בווים רגילים תסיימו עם קיר שבור וסדוק. הבית במיטבו כאשר הכל מאורגן ויפה. עם ווים אלו לא תצטרכו לעשות את העבודה המעייפת של קדיחה והדבקה על קירות וארונות. זה נותן לכם את האפשרות להיפטר מהעבודה הקשה מאחר והם מעוצבים במיוחד לשמור על מראה חלק ונעים.

מיוצרים ממתכת בצביעה איכותית. ניתן להעביר את הווים מתי שתרצו לצורך נקיון של האזור. הם שימושיים וניידים כך שהנוחות בשימוש היא מרבית. אתם יכולים להניח אותם בכל מקום שתחפצו על ארונות המטבח או ארונות אחרים בבית באותו העובי. הווים מגיעים עם במפוני סיליקון על מנת לשמור על הקירות והארונות נקיים משריטות. הם באים בסט של 3 יחידות במגוון צבעים: ירוק, לבן ושחור כך שאין לכם מה לדאוג בענייני התאמת צבעים, הם יתאימו לכל חלל בבית. העיצוב המינימליסטי הנקי יתאים לכל סגנונות העיצוב.

ווים

ווים לארון מטבח - גבעול הם היום הפתרון הטוב ביותר לשמור על החפצים השימושיים שלכם במרחק נגיעה. לא תצטרכו יותר לעמול קשה לפרק את הווים על הקיר בכל פעם שאתם צובעים את הבית, לסתום את החורים ולקדוח
מחדש. אתם משוחררים לגמרי מהעבודה הקשה הקשורה בווים הרגילים. מלבד זאת תוכלו ליצור אוירה נעימה בבית. החברים והמשפחה שלכם ודאי יתרשמו מהווים החכמים שתליתם ואולי ירצו כאלו גם לעצמם כך שזו יכולה להיות מתנה מקורית לפעם הבאה שתבקרו אצלם.

99 ש"ח למידע נוסף

לעוד: אביזרים למטבח.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.