ללמוד בכיף על סיפור תיבת נוח עם משחק הרכבה ידידותי לסביבה

מתנה מקורית לילדים תיבת נוח

אני תמיד מתמלא השראה מהסיפור התנכ"י של תיבת נוח. אני רוצה שהאחיינים שלי ילמדו על הסיפור הזה אבל

הם ישתעממו בקלות אם אקרא להם מהתנ"ך אז החלטתי להביא להם משחק הרכבה שילמד אותם על הסיפור בזמן שהם נהנים. זו מתנה מקורית לילדים ואני שמח שהם אהבו אותה מאוד.

אני שבע-רצון בכל פעם שאני רואה את הילדים נהנים לשחק במתנה שלי. זהו סט של 12 דמויות הכוללות את החיות שנוח הביא עימו אל התיבה. אין לי קושי בכלל לעניין אותם בסיפור של תיבת נוח מאחר והדמויות והתיבה צבעוניות ומרשימות. זה מפתיע אותם בכל פעם שאני מספר להם שאלו החיות שהיו עם נוח בתיבה 40 יום ו 40 לילה (בלי להיכנס לחישובים ולתאוריות אחרות על מספר הימים האמיתי).

מה שאני הכי אוהב במשחק הזה הוא שהוא ידידותי מאוד לילדים וידידותי גם לסביבה, הוא 100% מתמחזר. הסט כולו מורכב מ60% קרטון ממוחזר כך שזה טוב לסביבה ולבריאות. זה מביא בצורה נפלאה את מה שנקרא עיצוב ירוק לא רק בגלל החומרים הידידותיים לסביבה מהם הוא עשוי אך גם בגלל הסיפור המרשים המציג את כוחו ויופיו של הטבע בו מיוצגים בעליי החיים ולצידם בני האדם העומלים קשות כדי לבנות את התיבה ולהציל את הבריאה.

בתור מחנך אני מעריך מאוד את המשחק בגלל היכולת היצירתית שלו ללמד את הילדים הקטנים ולשמור על הקשב שלבם בזמן שהם לומדים. זה חומר חינוכי ממעלה ראשונה בעיני. אני גם לא מודאג, למרות שלילדים יש נטיה לא להתחשב ממש בשלמות הצעצועים שלהם, מאחר וכל חלק עשוי מקרטון עמיד וחזק. הסט כולו הוא גם קל משקל ומתאים גם לילדים קטנטנים.

מתנות מקוריות כמו תיבת נוח

אחותי מאוד שמחה שקניתי לילדים שלה את המשחק הנפלא הזה. היא מרגישה בנוח בכל פעם שהתאומים שלה לוקחים את המשחק ומתחילים להרכיב אותו. היא יודעת שבזמן שהשניים שקועים בהרכבת התיבה היא יכולה להתפנות למטלות אחרות במקום לעסוק בלעקוב אחריהם ולהשגיח עליהם ברחבי הבית. בשבילי, המשחק הזה לא רק מעסיק ומשמשע את הילדים בבית אבל גם גורם להם להעריך את הסיפור התנכ"י הנפלא של תיבת נוח.

139.99 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.