למידה חווייתית עם חוות חיות

חוות חיות מתנה מקורית לילדים

רוב הילדים בימינו ודאי יעדיפו לגור בעיר מאשר בחווה, אולי בגלל שהם מבינים שהחיים בעיר הם

מהירים יותר וחדשניים יותר מאשר בכפר. צורת המחשבה של הילדים לבטח הושפעה מהקידמה של הטכנולוגיה המודרנית. אין ספק שבימים אלו, מכשירים אלקטרוניים כמו אייפוד, מחשבי לוח ומחשבים נישאים הם הבחירה הרווחת מבין שלל רעיונות למתנות.

ההתמכרות של הילדים לממלכה הוירטואלית גרמה להם להיות מחוברים פחות לעולם האמיתי. משחקי מחשב למשל, גרמו להם להאמין שניתן ללמוד בין רגע  גם אם אתה בין ארבע הקירות של החדר שלך. אחרים אולי יחשבו אחרת אך דעתי היא שמשחקים אלו מלמדים את הילד להיות עצלן ולהשתמש פחות בחשיבה מעשית  מאחר והנגישות שלהם למידע, לפתרון בעיות וביצוע משימות הם במרחק לחיצה על העכבר או מגע של האצבע. 

אני מאמין שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא דרך משימות וחוויות אישיות. אין ספק שהטכנולוגיה מאפשרת לימוד קל יותר ועשיר יותר לילדים אך עם זאת הרבה יותר טוב להם לחוש ולחוות ולהפעיל קצת יותר אנרגיה ומאמץ מאשר רק להקליק. ספרים הם עדיין הכי טובים לא רק כדי למצוא בהם מידע אך גם כדי לשפר את יכולת הקריאה מבלי להרוס את העיניים, להתמכר למחשב והקרינה מהמכשירים השונים.

מצאתי מתנה מקורית אחת לילדים שיעריכו את העולם המעשי. המתנה היא חוות חיות המכילה משטח למשחק עם סט של 10 חיות הנותנת לילדים תחושה של חווה אמיתית, איך לנהל חווה או לעבוד בחווה. העיצוב המודרני של המשחק גם מבטיח שהילדים ימצאו בו עניין שוב ושוב.

חוות חיות עם ילדים משחקים

בנוסף על כל זאת זהו עיצוב ירוק. המשחק הוא 100% בטוח לילדים מאחר והוא עשוי מקרטון ממוחזר. הוא ידידותי לסביבה, עמיד, לא כבד ומתאים ביותר לילדים אקטיביים וסקרנים. זו אולי שיטת לימוד מסורתית אך זה מכניס חיים חדשים למשחק. הילדים מעשירים את הדמיון  והיצירתיות שלהם ע"י המצאת הסיפור האישי שלהם בחווה.

עם כן, אם אני מחפש מתנה מקורית לילדים שלי אני אבחר בחוות חיות. זה זול יותר מאייפוד ועדיין פרקטי וחינוכי כמו מתנות אחרות.

למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.