לוח ממו אטבים משתקפים - מתנה מקורית לחברה

מתנה לחברה לוח ממו אטבים משתקפים

ניסיתי למצוא את המתנה המושלמת לחברה שלי אבל פעם ראשונה שהתקשתי לחשוב מה להביא לה. אז ניסיתי בכיוון של

משהו פשוט עם משמעות. אולי זה ישמע לא פוליטקלי קורקט אבל בנות אוהבות לרוב דברים שעובדים על הצד הרך והמתוק שלהן כמו בובות ואביזרים אישיים חמודים (תכשיטים, תיקים וכו') אבל אלו נוטים להיות מוגזמים ונדושים לאחר זמן ואם אני מתכוון לתת לה שוב בפעם המי יודע כמה איזו בובה חמודה, הסטימנט של הנתינה יהיה שם אך ההתרגשות ודאי תיעלם מהקלות בניחוש של מה יש מאחורי העטיפה.

חברה שלי היא קפדנית מאוד כשזה נוגע לאירגון וסידור בגלל העבודה שלה בלימודים ובעסק  כך שחשבתי שמתנה מצוינת לחברה יכול להיות משהו שיעזור לה להיזכר בדברים שהיא עלולה לשכוח או דברים שיותר חשובים מתלוש משכורת ולוח זמנים קדחתני. לתת לה יומן יומי זה נחמד אבל הם נוטים לרוב ללכת לאיבוד בתוך התיק או בתא הכפפות של האוטו.

משהו שהוא מיוחד, עדיף מאוד בולט ועם זאת שיגיוני הוא מושלם כמתנה לחברה. מצאתי את האיכויות הללו ב"לוח ממו אטבים משתקפים". לוח ממו זה הוא התמודדות מוצלחת עם מנהג ישן של צלמים לתלות תמונות לייבוש על חבל כביסה בעזרת אטבי עץ. גירסא מודרנית זו מעוררת רגשות נוסטלגים של בוהמיניות ואולד פשן שתמיד עוררו השראה.

לוח ממו אטבים משתקפים משנה לגמרי את השימוש בפריטים הישנים, הלוח עשוי מתכת מבריקה שעליה מצויר חבל כביסה ריאליסטי עם זוג יונים שיושב עליו.אטבי הכביסה הם אדומים ומגנטיים ולמעשה הם רק חצאי אטבים המשתקפים על לוח המתכת וההשתקפות משלימה את צורת האטב השלם. באטבים ניתן להשתמש לתליית מפתחות או הודעות או כל דבר אחר. בעזרת דבק דו צדדי או ברגים המצורפים באריזה ניתן לחבר את הלוח בכל מקום.

אריזה של לוח ממו אטבים משתקפים

מתנה מקורית זו גם נוסטלגית וגם חדשנית תקסים את האהובה שלך וגם להיפך, ויראה להם לא רק שהשקעתם מחשבה אבל גם דאגה והתחשבות לצרכים שלהם באירגון וסדר יעיל. אז בין ההודעות השונות על הלוח אל תשכח להוסיף הודעת "אני אוהב אותך" מדי פעם כדי להאיר לה את היום.

69 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.