אטבי נייר סרדינים : לאירגון מהיר וחכם יותר

מתנה מקורית אטבי נייר סרדינים

עבודת ניירת יכולה להיות משימה בלתי אפשרית, במיוחד אם אתם מתעסקים עם

ניירת לא מתויקת או מקוטלגת כיאות. אני יודע את זה מאחר ולמדתי בדרך הקשה במעבר בין עבודה זמנית אחת לאחרת. כל זאת עד שקיבלתי מחבר לעבודה את המתנה ליום הולדת הכי חמודה שקיבלתי מעולם. עם אטבי נייר סרדינים אני בטוח שלא אטבע בים של הניירת לא משנה עד כמה עמוקה הערימה.

סדר, זו משימה כל כך חיונית שתיעשה ביעילות רבה יותר עם גאדג'טים למשרד. מגירות, כורך ספרים, אוגדן אקורדיון, מהדקים וסיכות, כל אלו יכולים לעזור בקיטלוג ותיוק ולהבטיח שכל נייר משיג את מטרתו ואת יעודו ומשרת את  האירגון כהלכה. בפרויקטים הרבים שלי אני מארגן ניירת על פי מועדי הגשה ותכיפות, מטרה ופונקציה או על פי התוכן. אני מנסה להגיע ליעילות מרבית על ידי ישום אסטרטגיית ה"נגיעה אחת" אשר לפיה יש לגעת בכל מסמך רק פעם אחת ויש לטפל בו לאלתר. זו דרך אפקטיבית ביותר להוריד את הערימה גם אם ניירת חדשה מתווספת בכל יום שעובר.

מתנות לעובדים - קופסא של אטבי נייר בצורת סרדינים

וכשחשבתי כבר שיש לי את כל התשובות לאירגון יעיל, הגיעה אלי מתנה מקורית וחמודה ארוזה בקופסת שימורים יפיפייה. התווית ציינה שיש בה סרדינים אך כשפותחים אותה רואים שאין בה דגים אמיתיים אבל 30 יחידות של אטבי נייר בצורת דגים בצבעי כחול, ירוק ושאר צבעי הים. אטבי נייר סרדינים אלו מספקים אחיזה טובה בכל ערימת ניירות המאוגדת יחד כאילו בלעו את הפתיון. האטבים האלו כך כך חמודים שמצאתי את עצמי נהנה מסידור הניירת וכך גם נעשית העבודה בצורה מהירה יותר וחכמה יותר.

כן, חמוד יכול להיות פונקציונלי, ויש לי קופסאת פח קטנה על שולחן העבודה שיכולה להוכיח זאת.

35 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.