כולנו שותים תה בצוללת צהובה

מתנה מקורית צוללת צהובה

חסידים נלהבים של שתיית תה יכולים להתווכח שעות על איך להכין את התה המושלם. אבל כל

העימותים יכולים להיפסק כשמשתמשים בצוללת. בדיוק - צוללת צהובה שאפשר למלא אותה בחליטת תה ולהשקיע אותה בכוס מים חמים ולקבל תה ארומטי בניחוח רענן.

קוראים לה צוללתה. נדלקתי עליה איך שראיתי את צבעה הצהוב של הצוללת במסך המחשב שלי וידעתי מיד שהיא תאיר לי את הבוקר בגוונים העליזים שלה.

הצורה האייקונית שלה של צוללת עורר אותי מיד לזמזם מנגינה של ארבעת המופלאים מליברפול בזמן שתיית התה. למעשה הזמנתי עוד אחד כדי לתת בתור מתנה מקורית לחובב ביטלס מושבע. מכור לקפה לשעבר, הוא עבר לשתות תה אחר הצהריים רק כדי להנות מהאוירה של הצוללת הצהובה.

נוכחתי לגלות באופן אישי איך הפריט הזה מאוד יעיל אם רוצים לעודד ילדים לשתות תה, בזמן שמספרים להם סיפורים על הים ויצורי הים המיוחדים, והם לוגמים את חליטת התה העדינה שלהם.

מתנה מקורית צוללת צהובה

בגודל של 12 על 4 על 7 ס"מ, הצוללתה מחזיקה בדיוק את הכמות הרצויה של עלי התה המיובשים כדי להבטיח שתהנו מהחליטה המושלמת כפי שאתם אוהבים. עשויה מסיליקון, הצוללתה שוקעת לתחתית הכוס עד לרמת החוזק האופטימלית של התה. אחרי שהזמן המתאים עבר, אז אני יכול בקלות להרים את הצוללת בעזרת השרשרת המחוברת אליה. הצוללתה היא בטוחה לשימוש ולשטיפה גם בכיור וגם במדיח הכלים.

אז כשמדברים על שתיית תה, סגנון והומור הופכים את הצוללתה לשותפה הכרחית למסיבות תה של אחר הצהריים או סתם לשתיית תה בצוותא.

49 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.