אביזרים למטבח המשלבים צורה ופונקציה

תחתיות משטחי עץ

אני משוגעת על תחתיות. זה באמת קצת מפתיע, במיוחד עבור אלו שיודעים שאני רחוקה מלהיות

דיוה ביתית. אבל אני לא ממש קונה את האביזרים למטבח הללו עבור השימוש המקורי שלהם. אחרי הכל הייתי בטוחה שהריהוט התעשייתי בהרכבה עצמית שלי יחזיק מעמד נגד העיגולים הנוצרים מכוסות עקב הלחות של שתיה חמה או קרה. ככה לפחות חשבתי. בעיקרון, קניתי מתנה את סט התחתיות הראשון שלי רק בגלל שהן היו כל כך יפות. איבדתי את הספירה של קניית תחתיות אחרי אותה פעם ראשונה.

אם תציצו במטבח שלי תגלו  שהוא מלא בפריטים שחלק ודאי יחשיבו כמיושנים ולא אופנתיים.קומקום חשמלי מנירוסטה, מכתש ועלי, ספלי תה קלאסים וזוג כלים לעוגה בסגנון כפרי שיראו לרבים כפריטים מהאסכולה הישנה.

אבל עבורי אלו כלי בית שראוי לשמור אותם מאחר והם גם שימושיים וגם יפים. האיכות הזו של צורה ופונקציה היא נכונה ביותר לגבי התחתיות שאני נוטה לקחת. זה מעניין שתחתיות הם אחד הפריטים הבודדים מיני רבים שהוא חיוני שיהיה במקומות שונים בבית והוא לא נראה מוזר וקפריזי.

הגילוי האחרון שלי של תחתיות הוא כרגע גם האהוב עלי בגלל שהרעיון הוא לגמרי לא צפוי. ההשראה למוצר נלקחה ממשטחי עץ תעשייתיים שרואים בדרך כלל במחסנים גדולים, חברות שילוח ומפעלים. התחתיות משטחי עץ הם מיניאטורות של הדבר האמיתי. כל סט של חמש יחידות עשוי מעץ אמיתי ומעוצב בהתאם למבנה המקורי. בגודל של 12 על 8 על 1.8 ס"מ התחתיות הן בקנה מידה של 1 ל 10 מהגודל המקורי של משטחים אירופאים. יש אפילו את החותמות המיוחדות שמחקות באופן מושלם את המשטחים התעשיתיים - מקסים!

כשאני מזמינה חברים לארוחת ערב או לשתות, הכוסות יין האלגנטיות שיושבות על המשטחים מעץ יוצרות ניגודיות מפתיעה. השנינות העיצובית של התחתיות היא תמיד פתח לתחילת שיחה מלאת חיים בכל מפגש. עכשיו אני יכולה להעיד שלא רק ציור או 
פסל הם פריטי שיחה. אפילו אביזרים למטבח מוסיפים סגנון ויצירתיות לבית.

תחתיות לשתיה חמה או קרה

לפני שאתם חושבים שכל זאת עבורי זה רק כדי לעשות רושם, תנו לי לומר לכם שגם הבנתי דרך התחתיות משטחי עץ הללו שאכן, תחתיות הן הכרחיות כדי לשמור על השולחנות ושאר הרהיטים. המוצרים האלו הם כל כך עמידים ויעילים בשמירה מפני
רטיבות על כל משטח, שאני יכולה לומר שהסט הזה הוא אחד האביזרים למטבח שאני אוהבת גם את העיצוב וגם את התועלת שלו.

79.90 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.