ארגונית קיר – הדרים בכל בית

ארגונית

כל מי שמחפש לקנות מתנות מקוריות, שובות לב ובלתי נשכחות לחברים או האהובים שלו לא צריך לחפש עוד.

הוא צריך פשוט לבקר באנימי, חנות בוטיק מקוונת, ולבחור מהמבחר הנרחב שלה של רעיונות למתנות מקוריות המתאימות לכל אירוע. מתנה אחת ספציפית שלכדה בימים אלה את תשומת לבם של בעלי בתים מרחבי כל האומה היא המתנה החדשנית: ארגונית קיר- הדרים. מתנה זו היא קישוט קיר ואביזר בית פשוט שיכול לחולל פלאים בכל בית.

הכירו את הארגונית קיר- הדרים

ארגונית קיר-הדרים היא הפתרון המגונדר והאופנתי שיעזור לכל אחד לשמור על מספר פריטים חשובים במקום יחיד ופשוט שקל למצוא ולהגיע אליו. כעת אנשים יכולים לתלות את המפתחות שלהם, להניח את הארנקים שלהם, את משקפי השמש שלהם ואפילו את המכתבים שלהם ביחד במקום אחד ובאופן מאורגן לפי טעמם. ארגונית הקיר מאפשרת לחפצים היומיומיים והחיוניים לנו כל כך להיות תחובים יחד במקום אחד; אף אחד לא צריך לדאוג שיאבד את המפתחות שלו בכל פעם שהוא יוצא לעבודה משום שהם מונחים ומסודרים באופן נוח במקום אחד. ארגונית הקיר היא אחד מהרעיונות המבריקים ביותר לשמירה על חפצים קטנים אך חשובים אלו הרחק ממקומות אחרים ומבולגנים בבית.

ארגונית קיר הדרים היא קישוט קיר מקסים שניתן למקם אותו בכל מקום בנוחות.וכיוון שנוחות זה אחד מההיבטים החיוניים ביותר שמאפיין את אביזר הבית הנפלא הזה, האביזר יכול להיות ממוקם בכל מקום נגיש בבית כך שניתן יהיה להגיע אליו בקלות. זה יצמצם את מספר האבדות, או פשוט יקל על מציאת החפצים.

ארגונית קיר

עץ הדרים אטרקטיבי על הקיר

את ארגונית הקיר הזו יכולים למקם על קירות ליד לוח תזכורות מגנטי. כל אחד יכול לזהות דמות הדומה לעץ הדר המגיעה בשלוש צבעים חמימים ומלאי חיים: צהוב, ירוק וכסף. לא משנה מה תהיה הבחירה, כל צבע יבלוט בוודאות כנגד כל צבע קיר, מה שהופך את הארגונית לנראית גם ממרחק רב בבית. ב-16 ס"מ גובה, 21 ס"מ רוחב ו-5.4 ס"מ עומק, היא עשויה ממתכת צבועה בתנור וחתוכה בלייזר באיכות גבוהה. מומלץ!

89 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.