רוצים משהו שתוכלו לקחת אותו איתכם לכל מקום? נסו את הכדורית - פיל בוקס

פיל בוקס

אם אתם מחפשים רעיונות למתנות מקוריות שאפשר לקנות דרך האינטרנט לחברים ולאהובים שלכם, או אפילו

לעצמכם, ביקור בחנות הבוטיק המקוונת אנימי הוא המהלך הנכון בעבורכם. האתר מציע סוגים רבים של מתנות אטרקטיביות שתוכלו לבחור מביניהן, כשכולן הן פריטי בית מגניבים וחמודים שמעוצבים באופן מושלם במטרה להחדיר סטייל לבית שלכם. פריט ספציפי שבולט בין כל השאר הוא באופן מפתיע פריט שאתם וכל אחד אחר יכולים לקחת איתכם לכל מקום שאליו תלכו- פיל בוקס.

להכיר את פיל בוקס
פיל בוקס הוא פשוט מיכל מעוגל, קטן ואופנתי שהכי מתאים שתשאו בו תרופות בכל שעה ולכל מקום אליו תלכו. אתם ורבים אחרים ברחבי העולם מודעים מספיק למה שעלול לקרות לכם מעבר לדלת הבית.  ואתם רק רוצים להכין את עצמכם מראש בדרך הטובה ביותר האפשרית. תמיד יהיו הרגעים האלו שבהם תרגישו פתאום מסוחררים או מצוננים או עם חום בזמן הליכה מהנה בחוץ, והדרך הטובה ביותר להכין את עצמכם למקרים כאלו היא תמיד להיסחב עם התרופות החשובות שלכם כשאתם מסתובבים בחוץ. פיל בוקס היא הדרך הטובה ביותר לאחסון התרופות שלכם ולנשיאתם לכל מקום. הוא קטן, חמוד וקל מספיק בכדי שתוכלו לשאת אותו בנוחות, וגם אופנתי מספיק לכל אירוע.

איך להשתמש ב-פיל בוקס החכם בדרך הטובה ביותר
מיכל קטן זה הוא קונספט חכם המאפשר לנו להרגיש נוחות בזמן הנשיאה שלו. אתם יכולים לארגן את כל התרופות על בסיס יומי בתוכו, או שאתם יכולים להסיר את המפריד שעוצב ביעילות כך שתוכלו לאחסן במיכל חפצים קטנים נוספים. זהו ללא ספק פלא שמיכל קטן ומעוגל זה מסוגל לספק מקום טוב לנשיאת תרופות חשובות מחוץ לבית למקרי חירום.

כדורית

פילבוקס

פיל בוקס זה יכול להתאים לכל כף יד של מבוגר, וכל אחד יכול לשאת אותו בקלות ביד אחת. בתוך המיכל, אתם יכולים להשתמש במפריד על מנת לאחסן את הכדורים שלכם בשבעה תאים. זמין בשלושה צבעים מלאי חיים ומרטיטים, לבן, כחול וורוד, אתם יכולים להשתמש בצבעים אלו כך שיתאימו למצב הרוח של היציאה שלכם.  במחיר של 35 ש"ח בלבד, פריט אישי זה הוא משהו שאינכם יכולים פשוט להתעלם ממנו ולהשאיר מאחור.

למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.