בוריס - חבר אמיתי לסמארטפון שלכם

בוריס

החיים היום הם כמו להיות על הכביש המהיר. הכל קורה במהירות גבוהה. אפילו הטכנולוגיה משתנה ממש לנגד עינינו. הסמארטפון נהיה

חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו מאחר ורוב הדגמים מתוכננים להיות גם יומן,שעון מעורר, דפדפנים, עם ישומיי אופיס וכולי.כל התוספים הללו הם בנוסף לשימושים הרגילים של הטלפון וזאת כדי לספק לנו אמצעי תקשורת נוחים וקלים. אנחנו בודקים את הטלפון לעיתים די דחופות, אלא אם כן אתם יכולים להרשות לעצמכם לפספס שיחות נכנסות או הודעות, ועל כן הסמארטפון שלכם צריך לשבת על בוריס - החבר האמיתי שלכם לסמארטפון שיעזור לכם לבצע את המשימה הזאת בקלות.

הצורה בה בוריס נושא את הטלפון שלכם על הגב שלו היא באותה הזוית בה הייתם מחזיקים אותו בידכם בכל פעם שאתם מציצים במסך להתעדכן. החלק העליון חייב להיות מורם כדי לקרוא את הטקסט בצורה טובה. עם העוזר הקטן הזה בסביבה אתם יכולים להשתמש בשתי הידיים לביצוע משימות אחרות בזמן שאתם קוראים את ההודעות במכשיר הטלפון או עונים לשיחה ברמקול.

בשונה ממעמדים אחרים של מכשירי טלפון אביזר זה הוא מיוחד במינו בכך שהוא גם מחזיק את הכבל של הסמארטפון, אייפון או כל נגן מוזיקה אחר בזמן שהוא נושא עבורכם את המכשיר על גבו. הוא עשוי מפלסטיק איכותי  שמאפשר לכם לקחת אותו לכל מקום שתרצו ללכת. אתם  יכולים לשים אותו  על הדשבורד של האוטו כדי להישתמש בטלפון בזמן שאתם נוהגים בביטחה בו זמנית, או לשים אותו על שולחן העבודה שלכם כדי לשמור על קשר עם הילדים בבית הספר בזמן שאתם שוקדים קצת על עבודה משרדית.  אפשרויות המיקום של בוריס תלויות בכם מאחר והוא מספק את אותה רמת יעילות בכל מקום שתניחו אותו.

מתוך מבחר רעיונות למתנות בוריס הוא ללא ספק אחד הטובים שתוכלו לחשוב עליו. הוא מצוין בתור מתנות לעובדים או בתור מתנה מזדמנת כשצריך. מגיע בשלושה צבעים - אדום,שחור ולבן, אז אם קשה לכם להחליט איזה צבע לעטוף למתנה, למה לא לקחת את כולם?

בוריס

בוריס הוא פרקטי, מעוצב ועמיד.אם יש לכם כמה מכשירי טלפון תוכלו להניח כל אחד מהם על בוריס אחד. המכשירים שלכם יהיו מוגנים ושמורים ותהיו פנויים לביצוע משימות נוספות ובכך להיות יותר פרודוקטיבים כשידיכם פנויות כל הזמן.

49 ש"ח למידע נוסף
 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.