מתנות שעוזרות לי בעבודה

מתקן ממו ביאנקה

היפו חמודה היא העוזרת הטובה ביותר בעבור מזכירה כמוני. החיה המקסימה הזו נשארה על

שולחן המשרד שלי מאז שמישהו נתן לי אותה יחד עם מתנות נוספות. לפני שאתם שואלים, חיות מחמד אינן מורשות להיכנס לבניין שלנו. אבל ההיפופוטם שלי, ביאנקה, יותר ממוזמנת להישאר כאן.

העבודה שלי היא סיר לחץ גדוש משימות ודברים שצריך לעשות. כעוזרת של המנכ"ל, אני חייבת להתמודד עם מספר רב של תזכורות לגבי מגוון של עניינים ולהתייצב מול ערימות של ניירת בכל יום. לפעמים, בימים קדחתניים במיוחד, ישנן משימות שחומקות מזיכרוני, שאותן אני זוכרת ממש רגע לפני שאני יוצאת מדלת המשרד. על מנת לפתור זאת, השקעתי במספר גדג'טים ומכשירים אלקטרוניים שעוזרים לי לשמור על סדר. אבל ממרום שנותיי בתפקיד, למדתי שכשזה מגיע לעריכת רשימות וכתיבת תזכורות, הפשוט יותר הוא הטוב יותר. אפילו חברים וקרובים בעלי מקצועות שונים כמו מורים, אומנים, נשות עסקים, תלמידים וכדומה מסכימים. כשזה מגיע לתזכורות, שום דבר לא מנצח את האפקטיביות והיעילות של תזכורת כתובה-ביד שנמצאת מול הפרצוף שלך.

 וכשהרשימה הארוכה של תאריכי יעד, משימות ועומס העבודה שאיתו אני צריכה להתמודד בכל יום מוצגים בפניי באמצעות מישהי כל כך חמודה, הלחץ כאילו נעלם! מתנות שהן כיפיות ומשונות כמו המתקן לפתקיות ממו שלי תמיד מצליחות להפיק ממני חיוך- מה שמספק לי מוזה לפני שאני משתופפת חזרה לעבודה. המתקן לפתקיות ממו הזה מעוצב בצורת היפופוטם פלסטיק קטנה ושחורה. יש לה חריץ על הגב שבו אפשר לאחסן ערימה של פתקיות ממו ריקות. כשמדובר בתזכורות דחופות ביותר, אני פשוט רושמת אותן על פתקית ממו ואז משחילה את הפתקית בין שיניה הזהובות של ביאנקה. עם הפה המוצק שלה שמחזיק פתקיות, היא תציג בגאווה את הפתק שלי, ותחייך בשמחה, כאומרת שהיא תמיד פה לשירותי!

מתקן לניירות ממו

עד 240 ניירות יכולים להתאכסן במתקן הממו שלה, בעוד שלפה שלה יש אחיזה מוצקה עד כדי כך שהיא מסוגלת לשמור גם עפרונות ועטים שלא יתגלגלו מהשולחן, אם מכניסים אותם לפה שלה. בממדים של 15.5 ס"מ גובה X 4 ס"מ רוחב X 11 ס"מ אורך, אביזר משרד מקורי זה בטוח ישמור על הסדר של השולחן שלכם. אני מאד שמחה שביאנקה היא חברת המשרד הטובה ביותר שלי. אני מוכנה להתערב שלא תצליחו למצוא מישהו כל כך יעיל, נאמן וחמוד באיזשהו שוק עבודה בעולם. ללא כל ספק, ביאנקה היא האהובה עליי מכל המתנות לעובדים שקיבלתי אי פעם.

49 ש"ח למידע נוסף

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.