מוצרים שאתם חייבים לחזרה ללימודים

החזרה ללימודים כבר ממש מעבר לפינה וזה סוף סוף הזמן להתחיל להכין את רשימת הקניות לבית הספר!

חזרה ללימודים

להלן כמה פריטים חיוניים לבית הספר שלא תרצו לשכוח ליום הלימודים הראשון.

קופסאת אוכל איכותית

ארוחת הצהריים היא ההפוגה המושלמת מיום לימודים קשה בבית הספר. למה לא לאכול את ארוחת הבוקר או הצהריים בקופסאת אוכל איכותית ומהנה שתגרום לכם (או לילדים שלכם) להיות גאים לשלוף מתוכה סנדביץ' טעים. קופסת אוכל בינונית Take A Break היא קופסת צהריים כחולה קלאסית עם אטימה טובה ומחיצה פנימית לאחסון סוגים שונים של אוכל. אם אתם מחפשים משהו חמוד יותר, סט אוכל לילדים חיות Campus כולל קופסת אוכל ובקבוק תואם עם איורים מקסימים של חיות מצוירות. אם אתם נוטים לארוז ארוחות שצריך לשמור בקירור, בדקו את הסט תיק עם קופסאת אוכל וקרחום דב Good To Go Lunch Set המגיע עם קופסא, רצועת סיליקון, תיק צידנית מבודד וקרחום בצורת דב קוטב; אם אתם יותר טיפוסים של דגים, בחרו במקום את הסט תיק עם קופסאת אוכל וקרחום דג Good To Go Lunch Set.

קופסת אוכל בינונית Take A Break

סט אוכל לילדים חיות Campus

סט תיק עם קופסאת אוכל וקרחום דב Good To Go Lunch Set

סט תיק עם קופסאת אוכל וקרחום דג Good To Go Lunch Set

מחזיקי עפרונות וכלי כתיבה

צריך מקום לאחסון של הציוד לבית הספר! אם אתם מחפשים אחסון שולחני איכותי שימו לב לאחסונית קלמר עיפרון המעוצבת כמו עיפרון גדול ומוסיפה אסתטיקה נעימה עם חיוך לכל סביבת עבודה. האחסונית מספיק גדולה בכדי שתוכלו למלא אותה בעפרונות האהובים עליכם, או אפילו בטושים ופריטים כמו סרגל ושבלונה Landscape. אם אתם זקוקים למעמד לפריטים קטנים יותר כמו מהדקי נייר, ייתכן שתרצו "לקפוץ" על מעמד משרדי ארנב לבן Desk Bunny, המשלב פונקציה וסגנון עם מספריים בצורת אוזני ארנב וגזר המחזיק אטבי נייר ירוקים.

אחסונית קלמר עפרון

סרגל ושבלונה Landscape

מעמד משרדי ארנב לבן Desk Bunny

 

אביזרים למדף הספרים

ספרים, ספרים – ועוד ספרים! חזרה לבית הספר פירושה המון ספרים חדשים המעטרים את מדף הספרים, לכן תרצו להשיג כמה אביזרים שיסייעו להבטיח שהכל יישאר נחמד ומסודר. תומך ספרים וסימניות קרחון Book Iceberg כולל תומך ספרים בצורת קרחון וסימניות בצורת בעלי חיים שיכולים גם לשמש כקישוט על הקרחון וגם לשמש כסימניות שיסמנו לכם את המקום בו הפסקתם לקרוא בספר. אל תשכחו לארגן מחדש את הספרים שלכם בכדי לשמור על הכל כמה שיותר מסודר! בנוסף לתומך ספרים נחמד, שקלו לרכוש כמה פריטי נוי בהם תוכלו להשתמש בכדי לרווח את החלל בין הספרים שלכם ולמנוע צפיפות יתר על המדף שהעמסתם עם כל הספרים.

תומך ספרים וסימניות קרחון Book Iceberg

ארגונית תלויה

מקום פנוי זה לרוב מצרך מבוקש מאוד, במיוחד כשכולם חוזרים לבית הספר ופתאום יש כמויות גדולות של ציוד ​​ופריטים שצריך לארגן אותם. אירגונית לדלת The Unforgettable Doorganizer הוא מוצר קומפקטי לחלוטין ומעוצב לתליה על ידית הדלת, שם הוא יישאר בדיוק במקום שבו אתם זקוקים לו כשאתם ממלאים אותו בדברים שאתם לא רוצים לשכוח בדרך החוצה כמו: הטלפון, מטען הטלפון, המפתחות, ארנק, שעון וכד'.

אירגונית לדלת The Unforgettable Doorganizer

הקפידו להוסיף את הפריטים הללו לרשימת הציוד של מוצרים לחזרה ללימודים עוד היום!

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.