לא רק מחזיק מפתחות

מחזיקי מפתחות הם ככל הנראה הפריטים האישיים השכיחים ביותר שיכולים להיות לנו.

מתלה מפתחות Doorman

ובכל זאת מה שמעניין זה שאין ספור העיצובים של מחזיקי מפתחות והמגוון הרחב של מחזיקי מפתחות בחנויות מזכרות ובחנויות ביתיות מוכיחים שלעולם לא די.

שימרו על התיקים, המפתחות ואפילו המעילים מסודרים ובהישג יד, על ידי תלייתם בכניסה לבית או המשרד על מתלה מפתחות Doorman . בחרו בצבע לבן, טורקיז  או פחם. אם אתם כמו רוב האנשים שיש להם מיליון מפתחות כמעט לכל דבר, אז שימרו עליהם על המקרר שלכם עם מחזיק המפתחות המגנטי הקסום Magikey שנצמד לכל משטח מתכת. אתם יכולים גם ללכת על קיפיט Key Pete, האיש המגנטי או על קיפיטיט Key Petite , האישה המגנטית,  שכל אחד מהם יכול לשאת משקל של 30 מפתחות – מספיק חזק?

מחזיק מפתחות מגנטי Magikey

Key Pete - מתלה מפתחות מגנטי

Key Petite - מתלה מפתחות מגנטי

מתלי השיווי משקל שלנו הם גם פונקציונאליים וגם דקורטיביים. מתלה שיווי משקל לואי החתול יכול להיות מתנה מקורית לחברים שהם אוהבי חיות המחמד, והוא יכול לשמש לתליית דברים - ממפתחות וז'קטים ועד מטריות ואפילו עציצים. עבור חפצים קלים יותר כמו אוזניות וכבלים, ניתן לחבר למסך המחשב או המדף את המתלה חתול ג'ינג'ר ולהשאיר את כל האביזרים הללו בהישג יד.

מתלה שיווי משקל - לואי החתול

מתלה חתול Ginger

מכל מחזיקי המפתחות בולטת משפחה מיוחדת של מחזיקי מפתחות מגנטיים שמתחברים בצד אחד לקיר וכשאתם חוזרים הביתה אתם ממגנטים אליהם את הטבעת עם המפתחות והם שומרים לכם על המפתחות עד שתצטרכו להשתמש בהם שוב.

קחו למשל את המתלה מפתחות ינשוף לבן שברגע שתחברו אליו את צרור המפתחות הוא יפתח את עיניו וישמור עליהם עד הבוקר. כשתלכו לעבודה או לסידורים ותיקחו את צרור המפתחות הוא יעצום את עיניו וינוח עד לפעם הבאה שהוא יצטרך לשמור על המפתחות. המפתחות מתחברים בקלות על ידי מגנט שבתוך המתלה.

מתלה מפתחות ינשוף לבן

כמו הינשוף גם הטווס הוא מתלה מפתחות מגנטי שמחכה לשעת הכושר. ברגע שתצמידו את צרור המפתחות שלכם למגנט של הטווס הוא יפרוס את נוצותיו משמחה שחזרתם הביתה.

מתלה מפתחות טווס

והחתול החמוד הזה שאוהב כל היום לשחק נקרא מתלה לבית חתול מציץ Kitt-a-boo כי בכל פעם שתתלו על הזנב שלו את החפצים שלכם: מפתחות, מטריה, תיק או מעיל הוא יצא בהפתעה מהקופסא להגיד לכם שלום.

מתלה לבית חתול מציץ Kitt-a-Boo

מחזיקי המפתחות והמתלים האלה הם בהחלט הדבר הכי רחוק מלהיות משעמם והכיף הוא שניתן להנות מהם בכל יום מחדש.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.