5 דרכים לשיפור הפיקניק שלכם הקיץ

פיקניקים יכולים להיות גולת הכותרת של הקיץ הקרוב! הם דרך נהדרת להתכנס עם חברים, משפחה - או אפילו סתם עם עצמכם

 - בכדי להנות מקצת כיף, חברה טובה ומזג אויר נהדר. להלן חמש דרכים בהן תוכלו לשפר מאוד את הפיקניק לקראת עונת הפיקניקים במזג האוויר החם הקרוב.

תארזו תיק

אל תנסו לצאת לפיקניק בלי תיק פיקניק טוב! אתם צריכים להביא תיק שיכול להתאים לאוכל ולמשקאות שלכם בלי להיות מגושם מדי. אפשרוות כמו תיק קומפקטי מתקפל - Shupatto M נהדרת כשאתם רוצים משהו מסוגנן אך עדיין שימושי. אם יהיו יותר אנשים בפיקניק, מומלץ שכל אחד יביא משהו בתיק משלו.

אל תשכחו את המשקאות

פיקניקים הם לא רק אוכל: תזדקקו גם למשקאות! משקאות הפיקניק הטובים ביותר יהיו קרים ומרעננים, כמו לימונדה קרה כקרח, מים, משקה מוגז או אפילו יין נחמד או שמפניה. כדי לשמור על הקור של המשקאות, השתמשו במוצרים כמו בקבוק תרמי קלימה - פלדה 500 מ"ל אשר ישמור על המשקאות שלכם קרים במשך 24 שעות! אם אתם מביאים בירה או משקאות בבקבוקים, אל תשכחו את ה- פותחן בקבוקים מגנטי Beerdy!

בחרו באוכל ידידותי לפיקניק

מאכלים מסוימים טובים יותר לפיקניקים מאשר אחרים. הימנעו מכל דבר שיכול לעשות בלגאן יתר על המידה ובחרו מאכלים כמו כריכים, פסטה או סלט תפוחי אדמה, פירות ואפשרויות אחרות שיכולות להשתלב בקופסאות ובמיכלים. אם אתם מחפשים משהו מהנה, מדוע לא לחתוך כמה מלפפונים באמצעות Cucumbo - מחדד מלפפון?

אם אתם נהנים מאבטיח קר ונעים, בדקו את הטריק הזה: השתמשו בחותכן אבטיח בצורת עץ Pepo Forest כדי לספק "ארטיקים" של אבטיח שהם גם בריאים וגם קלים לאחיזה לילדים!

שימרו על האוכל שלכם קר עם קרחומים

כדי לשמור על ארוחת הפיקניק שלכם קרה ורעננה, אתם בהחלט צריכים להביא כמה קרחומים. קרחומים הם דרך קלה ובטוחה להבטיח שהאוכל שלכם נשמר בטמפרטורה המושלמת. קרחומים רגילים יעבדו בסדר גמור, אבל למה להשתמש בקרחומים משעממים אם אתם יכולים לבחור במשהו יותר כיפי? קרחומים בצורת דובים - Blue Bear Family או קרחום בצורת דג Blue Fish - הניתנים להקפאה מחדש והם מושלמים גם לאוהבי חיות וגם לאוהבי הקיץ.

הביאו את הכלים המתאימים לאירוע

הימנעו מכלים דקיקים! אם אתם מתכננים להביא לפיקניק סלט פסטה או אוכל אחר בסגנון, דאגו להביא קופסאות חזקות; כדי להביא משהו נחמד, ביחרו במשהו כמו מיכל אחסון אטום סט 3 גדלים Lucky Mouse! אל תשכח להביא גם מיכלים קטנים יותר, כמו סט 4 מיכלי פורצלן Tiny, למטבלים ולמאכלים קטנים יותר.

בכל מה שקשור לאריזת האוכל שלכם, קופסת אוכל גדולה יותר כמו קופסת אוכל גדולה Take A Break מושלמת לאריזת ארוחות צהריים בודדות; או שאתם יכולים להביא ערכת All-in-One עם קרחום כמו קופסאת אוכל וקרחום דג Good To Go Lunchbox

אם אתם מוכנים להנות מהקיץ ולעשות פיקניק עם יקיריכם, אל תשכחו את הטיפים האלו שיהפכו את הפיקניק שלכם למהנה יותר!

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.