איך להכניס לחדר האמבטיה שלכם נוחות וסטייל

חדר הרחצה הוא אחד החדרים הפעילים ביותר בבית, אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו מבחינה עיצובית.

זה מוביל לחדרי אמבטיה שנראים פשוטים, משעממים או במקרה הטוב שיצאו מקטלוג של מלונות. אם אתם רוצים שחדר האמבטיה שלכם יהיה אלגנטי יותר, חכם יותר, או אפילו יותר נוח ואישי, אז אתם צריכים לשקול את המדריך הבא שיעזור לכם לשנות את חדר האמבטיה שלכם.

השתמשו באביזרים אלגנטיים כדי להפוך את חדר האמבטיה שלכם לאלגנטי יותר

אם אתם רוצים שחדר האמבטיה שלכם ייראה יוקרתי ואלגנטי יותר, הצעד הראשון הוא סילוק אריזות מכוערות מבקבוקים רגילים ומוצרים אחרים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במכלים מלוטשים למראה של סבונים, צמר גפן ופריטים אחרים. לדוגמה, דיספנסר לסבון Touch בסגנון מודרני אליו תעבירו את כל הסבון הנוזלי שיש לכם בבקבוקים. או הוסיפו צלוחית לסבון Touch מלוטשת כדי לאחסן את הסבון שלכם על משהו פשוט אך אלגנטי. אם אתם מחזיקים צמר גפן בחדר האמבטיה, בחרו מעמד לצימרנים בעיצוב לוטוס Lotus למשהו אופנתי אך חמוד להחזיק את חבילות מקלוני האוזניים שלכם. זכרו, נסו להשתמש במיכלים אופנתיים ואלגנטיים במידת האפשר; ככל שיש פחות עומס אריזות בחדר האמבטיה, כך הוא ייראה טוב יותר.

שיקלו שימוש בגאדג'טים בצורת בעלי חיים לחדר אמבטיה ידידותי לילדים או פשוט בשביל הכיף

אם אתם רוצים שחדר האמבטיה שלכם יהיה יותר ידידותי לילדים, אתם יכולים לשקול להוסיף גאדג'טים וכלים בצורת בעלי חיים שיהפכו את חדר הרחצה שלכם לידידותי יותר למשפחה. או שתוכלו להוסיף אותם לחדר האמבטיה שלכם גם אם אין לכם ילדים בבית - הם דרך מושלמת להפוך את חדר האמבטיה שלכם למהנה יותר, לא משנה הגיל שלכם! חלק מהאפשרויות המבוססות על בעלי חיים כוללות את מזרקת הברזים ג'מבו ג'וניור, שיקלו את מייבש הסכו"ם התואם Jumbo (גם למטבח שלכם!), ואת מעמד לצמר גפן וצימרנים Sheepshape. פריטים כאלה יהפכו את חדר האמבטיה למרתק ומהנה יותר לילדים.

עוד כמה אפשרויות מהנות שאינן קשורות לחיות, למשל פריטים כמו שלט מגנטים לדלת השירותים Ladies & Gentlemen שאותו תוכלו לשנות לצורות ותנוחות שונות, או סיזיפוס המהנה - מדף נייר טואלט שיחזיק את גלילי ניירות הטואלט שלכם למעלה תוך מתן שיעור במיתולוגיה היוונית.

הוסיפו פריטי רטרו לסגנון וינטג'י אופנתי

אם אתם רוצים אווירה וינטאג'ית בחדר האמבטיה שלכם, תרצו לשקול להוסיף פריטים מהנים בסגנון רטרו שיעניקו לחדר האמבטיה שלכם מגע רוקבילי אמיתי. מברשת שירותים דובדבן מסתירה מברשת טואלט בתוך דובדבן אדום תוסס - מושלמת לשימוש כתוספת צבע לחדר אמבטיה רטרו שחור / לבן; ואילו קופסאת צימרנים Cotton Ear Joe בהשראת וינטג' תסתיר את הצימרנים שלכם בקופסה בסגנון וינטג'. אם אתם מתגלחים, אז מעמד לסכין גילוח Mr. Razor יוסיף מראה פאנקי וינטאגי לקירות האמבטיה שלכם תוך שמירה על התער במקום אחד.

אל תפחדו לערבב ולהתאים סגנונות, צבעים ודוגמאות שונות! חדר האמבטיה שלכם יכול להיות ייחודי כמו שרק אתם תעשו אותו.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.