שש סיבות למה אוהבי קריאה לא יכולים להפסיק לאסוף סימניות

אוהבי קריאה אמיתיים יודעים שסימניות הן אחד המוצרים המהנים שעבור אוהבי הספרים בעולם הן הדבר שהכי כיף לאסוף.

סימניות מתאימות לקוראים בכל הגילאים, החל מילדים צעירים בבית הספר היסודי שאוספים את הסימניות הראשונות המבוססות על כרטיסים מספריית בית הספר וכלה באוהבי ספרים בוגרים שיכולים לקנות את המוצרים העדכניים ביותר בתחום של הסימניות כדי לעקוב אחר הספרים הרבים שהם קוראים. בואו נסתכל מקרוב על 6 סיבות מדוע חובבי הקריאה פשוט לא מצליחים להשיג מספיק סימניות לאוסף שלהם!

סימניות עוזרות לך לעקוב אחר המקום בו אתה נמצא בספר

חשוב לעקוב אחר המיקום שלך בספר, במיוחד אם אתה קורא שנוטה לקרוא יותר מספר אחד בכל פעם. ואיזו דרך טובה יותר לסמן איפה אתה נמצא בסיפור מאשר באמצעות סימניה ייחודית כמו Spacemark, סימניה בצורת אסטרונאוט הרפתקן?

סימניות מונעות השחתה של ספרים (אוזני חמור? אין מצב!)

סיבה נוספת לכך שתולעי ספרים אמיתיים מעריצים סימניות היא שהם מונעים השחתה איומה של ספרים כמו אוזני חמור, עמודים מתקפלים או אפילו סימני פינות בעזרת עט או סמן. סימניה שומרת על הספר להיראות יפה ונקי ולא משנה באיזה עמוד אתה נמצא.

הסימניות מגיעות בשלל צורות, סגנונות וחומרים.

סימניות מודרניות הן באמת חדשניות; בעוד שתמיד תוכלו להיצמד לסימנייה סטנדרטית מקרטון שטוח, תוכלו גם לבחור בסימניות ייחודיות כמו ה- Lightmark בצורת מנורה, Hippomark לחובבי בעלי החיים, או הסימניה Nessie Tale החמודה בצורת המפלצת מלוך נס.

 

סימניות עוזרות לך להתמכר לתחביבים ולדברים שאתה מעריץ כל כך

כמובן, אחד הדברים הטובים ביותר בסימניות הוא שהם מאפשרים לך להתמכר לדברים האהובים ולהציג את התחביבים המועדפים עליך. סימניות של הארי פוטר, סימניות של דיסני, סימניות עם סרטים, טלוויזיה או ציטוטים של ספרים - השמיים הם באמת הגבול כשמדובר בסימניות עם הדברים האהובים עלינו.

ניתן לשתף סימניות עם חברים

מי לא אוהב לשתף עם חברים? סימניות הן משהו שכל קורא יכול ליהנות ממנו, ולכן הן הופכות את העניין למושלם לשיתוף עם חברים אוהבי ספרים אחרים. אתה יכול להחליף סימניות או פשוט לתת לחבר לשאול את הסימנייה המועדפת עליך בזמן שהוא מתמודד עם ספר שהשאלת לו במהלך הקיץ.

סימניות מהוות מתנות נהדרות

לבסוף, יש לומר שסימניות מהוות מתנות נפלאות לאוהבי ספרים בכל הגילאים. גם קוראים צעירים וגם זקנים ייהנו מסימניות מעריצים עם הסרט האהוב עליהם, תוכנית הטלוויזיה או דמויות הספרים, לצד סימניות חמודות כגון סימניות מגנטיות עם חתולים מצוירים; בנוסף לסימניות חדשות בהשראת כל דבר, החל ממפלצת לוך נס וכלה בנסיעות בחלל והרפתקאות.

הסימניות הן מתנה נהדרת במיוחד לקראת ימי החורף הקרבים; הן גם תוספת נהדרת לספר שהבאתם מתנה ליום הולדת או יום נישואין; או אפילו משהו שתוכלו לתת לאוהב ספרים "רק בגלל". ואל תשכחו שתמיד תוכלו לקנות סימניות כפינוק לעצמכם!

לכל הסימניות בקטגוריית מתנות לאוהבי קריאה

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.