כלב או חתול? מתנות לאוהבי כלבים וחתולים

כלבים וחתולים הם חיות המחמד הפופולריות והאהובות ביותר. חיות שעירות אלה

עושות את דרכן בקלות אל ליבנו עם עיני הגור וכדורי הפרווה החמים שלהם. בין אם אתם חובבי כלבים או חתולים, הפריטים האלה בהשראת כלבים וחתולים - החל מקולפן ירקות ופירות ועד מחזיקי מפתחות ושאר פריטים דקורטיביים - הם התוספת המושלמת לביתכם או למשרד.

הפכו את הבישול לקל ואת קילוף הירקות והפירות למהנה עם קולפן חתול Catpeeler המגניב הזה. מכינים סלט תפוחי אדמה טעים? תתחילו לקלף עם Catpeeler! 

אספנו עבורכם עוד מוצרים בהשראת חתולים. מתלה שיווי משקל - לואי החתול הוא קולב איזון אשר נתלה על מדף או על שולחן. השתמשו בו לתליית המפתחות, התיקים, המטריה, המעיל ואפילו עציץ, אם תרצו!  

מוצר חתולי אחר הוא מתלה חתול Ginger אותו תוכלו לחבר למסך המחשב. השתמשו בזנב לתליית אביזרים כמו אוזניות, כבלים ומפתחות. הוסיפו מעט אופי חתולי לסלון שלכם עם זוג פסלוני חתולים למדף Duo Meow. ערכה כוללת שני דגמים של חתולים, בעלי אישיות ואופי שונה. חתולים נוספים מגיעים אליכם עם זוג מתלי חתולים מתוקים The Cat או אם אתם רוצים קצת חתולים בסביבת המטבח שלכם אז שימו לב לזוג כלי אחסון קיטי Kitty Catainers שהם מיכלי אחסון בדוגמת טראצו אפנתית. המיכלים מעוצבים בצורת חתלתולים ומתאימים לאחסון סוכר, קפה או חפצים קטנים.

ולאוהבי הקריאה יש לנו סימנייה מקסימה של חתול סקרן: סימניית חתול Curious Cat שהרגליים שלו תמיד מציצות בין הדפים ומסמנות לכם את המקום בו הפסקתם לקרוא.

 

גם חובבי הכלבים זוכים למבחר מוצרים בהשראת כלבים כמו  מתקן לשקיות איסוף Mighty Dog, האביזר המושלם לאותן ריצות בוקר או אחר הצהריים עם כלבכם. ניקוי קקי כלבלבים מעולם לא היה כיף!

כמו לחובבי החתולים גם לחובבי הכלבים יש מתלים תואמים לבית. זוג מתלי כלבים מתוקים The Dog

לקישוטים בהשראת כלבים, הביאו את ראלף הכלב הביתה, אחד מששת העיצובים מסט האספנות של Corkers Classics קורקרס קלאסיקס.

ולסיום קבלו מחברת A6 מעוצבת כלב Animal Pals Husky מקסימה ואיכותית בעיצוב של כלב האסקי סיבירי. עם מחברת פנקס אישית זו כולם יידעו שאתם חובבי כלבים ומיד יתחילו לדבר איתכם על הנושא.

 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.