רעיונות למתנות ליום האהבה - כך תוכלו להפתיע את בן\ת הזוג

מחפשים אחר מתנה מפנקת לבן/בת הזוג לכבוד יום האהבה? הגעתם למקום הנכון. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא

מגוון רחב של רעיונות מקוריים למתנות ליום האהבה.  

יום האהבה בישראל - פעמיים בשנה

רק בישראל אנו זוכים לציין ולחגוג את יום האהבה פעמיים בשנה, פעם אחת במהלך חודש פברואר במסגרת ה-וולנטיין דיי, ופעם שנייה במהלך חודשי הקיץ במסגרת חגיגות ט"ו באב. העובדה שאנו מציינים את יום האהבה פעמיים בשנה, מחייבת אותנו להיות מקוריים בכל פעם מחדש ולחפש אחר רעיונות מיוחדים למתנות שיפתיעו וירגשו את בן/בת הזוג.

אז מה אפשר לקנות ליום האהבה?

מתנות ליום האהבה הן הגדרה כוללת לכל סוגי המתנות האישיות אותן ניתן להעניק לבן/בת הזוג באהבה גדולה, כאשר הבחירה בין מתנה כזו או אחרת, מומלץ שתעשה בהתאם לתחומי העניין של מקבל המתנה. חשוב לציין שמתנות אישיות לבן/בת הזוג לכבוד יום האהבה, אינן בהכרח מתנות בשווי של אלפי שקלים דוגמת תכשיט יקר ערך או סוף שבוע מפנק בארץ או בחו"ל, והן בהחלט יכולות להיות מתנות מקוריות ושימושיות אשר ישרתו את בן/בת הזוג לאורך כל ימות השנה.

רעיונות מקוריים ליום האהבה

להלן רשימה של מספר מתנות מקוריות לט"ו באב או מתנות לולנטיין דיי:

  • מתלה תכשיטים משתקף במראה
  • ספלוני מתכת בצורת זוג יונים
  • מסגרות קליפס מעוצבות לתמונות
  • סטנד מעוצב למכשירי הסמארטפון 
  • מחזיקי מפתחות צורניים ומעוצבים
  • מארז מעוצב של ספלי אספרסו
  • קופסאות תכשיטים מעוצבות
  • מתלי מפתחות צורניים ומעוצבים

ועוד מגוון רחב של מתנות אישיות היכולות לשרת את בן/בת הזוג לאורך כל ימות השנה.

מתנות קטנות, מסר אהבה גדול!

כאשר רוכשים מתנה אישית לבן/בת הזוג, מומלץ לרכוש מתנות קטנות ומיוחדות היכולות לשרת את בן/בת הזוג לאורך כל ימות השנה. המתנות הקטנות לבן/בת הזוג, הן ברוב המקרים מוצרים שימושיים ליומיום עם טוויסט עיצובי מעניין ומדליק במיוחד. מתנות אלו ניתנות לרכישה במחירים קטנים יחסית אך המסר אותו הם מעבירים הוא מסר של אכפתיות ואהבה לבן/בת הזוג. את המתנות הקטנות אתם יכולים לצרף כמובן למתנה מושקעת בעלות של מאות או אלפי שקלים, כאשר היתרון המרכזי של המתנות הקטנות והאישיות בא לידי ביטוי בכך שנעשה בהן שימוש לאורך כל ימות השנה, ולמעשה המתנות האלו מזכירות לבן/בת הזוג את אהבתכם בכל רגע ורגע. המתנות האישיות ליום האהבה לבן/בת הזוג, יכולות להיות מתנות שימושיות גם בסביבת העבודה המשרדית וגם בסביבת המגורים, כאשר בכל אחת מהמתנות האישיות והקטנות האלו, נעשה שימוש יומיומי על ידי בן/בת הזוג.

אם גם אתם רוצים להפתיע ולרגש את בן/בת הזוג במתנה מיוחדת לרגל יום האהבה, זה הזמן לבקר באתר שלנו ולהתרשם מקולקציית מתנות אישיות לבן/בת הזוג ליום האהבה.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.