5 דברים שאפשר לקנות לבית חדש

נכנסים לבית חדש? תתחדשו...זה הזמן לאבזר את הבית במתנות קטנות ומפנקות

סימנים של התחדשות

כניסה לבית או דירת מגורים חדשה, היא ללא ספק רגע משמח ומאושר בחיים האישיים של כל אחד ואחת מאיתנו, ואין זה משנה אם מדובר בדירת מגורים או בית פרטי בדמי שכירות או כניסה לבית פרטי או דירת מגורים אותה רכשנו. הכניסה לבית חדש מלווה בהתרגשות רבה בקרב כל בני ובנות המשפחה וכל כניסה לבית החדש היא הזדמנות מצוינת עבורכם לחדש עבורכם את סביבת המגורים באמצעות מגוון רחב של מתנות קטנות לבית החדש.

מה אפשר לקנות לבית חדש?

כניסה לבית חדש מלווה בתהליך התחדשות בכל סביבת המגורים ומעבר לפריטי ריהוט חדשים ומערכות ציוד חדשות, תוכלו לאבזר את סביבת המגורים במגוון רחב של אלמנטים דקורטיביים בגדלים שונים ובמגוון רחב של גאדג'טים מדליקים המותאמים ומיועדים לכל חלל בסביבת המגורים החדשה, מהמטבח ושטח הסלון, דרך חדרי השינה ועד לחדרי הרחצה והשירותים. בנוגע לשאלה מה אפשר לקנות לבית חדש התשובה היא ארוכה ומגוונת והיא כוללת בתוכה מגוון רחב של סוגי מתנות קטנות לבית חדש.

5 מתנות מרשימות לבית חדש

מבין מגוון מתנות לבית וגאדג'טים מדליקים המיועדים לסביבת המגורים החדשה, בחרנו להתרכז ב-5 מתנות שאפשר לקנות לאזורי הבית השונים:

1.מדף מרחף לספרים - מדף צף אשר אינו נראה לעין והופך את הספרים ליצירת אמנות. מדף זה יכול לשאת משקל של עד 6.8 ק"ג. מדף זה חוסך מקום וניתן לתלות אותו בכל חדר שינה או בחלל האירוח המרכזי. כמו כן, מדף זה הוא אביזר מושלם לחדר מחשב או חדר עבודה בסביבת המגורים החדשה.

2. אגרטל דו צדדי - אגרטל ייחודי עם פונקציונאלית ייחודית ודו צדדית. אגרטל זה המיוצר ממתכת משלב בתוכו שני גלילי עץ בהם מצויים שני מיכלי זכוכית המיועדים לפרח + מקל ריח. את האגרטל תוכלו להציב במרכז שולחן האוכל או הסלון.

3. תחתית לכלי אוכל חמים בצורת גלגל פסטה ענק – ג'אדט מדליק ומעוצב לסביבת המטבח המיועד לצרכי הנחת סירים, מחבתות וכלי אוכל חמים. התחתית מגיעה בצורת גלגל פסטה רוטלה ענק והיא מיוצרת מסיליקון ובעלת עמידות לחום!

4.מדף אלכסוני לאחסון גלילי נייר טואלט – מתנה מיוחדת לחדרי הנוחיות המיוצרת ממתכת ומאפשרת לכם לאחסן את גלילי נייר הטואלט על גבי מדף תלוי ואלכסוני, כאשר גלילי הנייר מוחזקים על ידי דמות מתכת המהווה חלק מהעיצוב הכללי של המדף.

5.מתלה מפתחות מגנטי - מתלה צורני ומעוצב המיועד למפתחות. מתלה זה נצמד לכל משטח מתכתי בסביבת המגורים והוא יכול לשאת עד 30 מחזיקי מפתחות שונים.

ANIMI מציגים: עולם של מתנות מרגשות לסביבת המגורים

מחפשים אחר מתנות נוספות לבית החדש? אצלנו ב-ANIMI  תוכלו למצוא עולם עשיר ומרתק של מתנות מרגשות לסביבת המגורים.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.