מתנות סמליות לעובדים - כך תוכלו לפנק את העובדים שלכם

מחפשים אחר מתנות סמליות לעובדי החברה או בית העסק? הגעתם למקום הנכון. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מגוון רחב של רעיונות מקוריים לרכישת מתנות מפנקות לעובדים

מתנות אישיות לעובדים

בכל בית עסק, ארגון או חברה, נהוג לציין ולחגוג את ימי ההולדת של העובדים, כאשר הענקת מתנה אישית מטעם הבוס או הקולגות מהווה חלק בלתי נפרד מהאירוע אותו מקיימים במקום העובדה. מעבר לכך, מנהלי חברות, ארגונים ובתי עסק, נוהגים לרכוש מלאי בסדר גודל כזה או אחר של מתנות אישיות אותן הם מעניקים לעובדיהם באירועים ומועדים שונים לאורך ימות השנה.

רעיונות מקוריים למתנות לעובדים

מתנות לעובדים הן הגדרה כוללת לכל סוגי המתנות האישיות המוענקות לכל אחד ואחת מהעובדים במקומות העבודה השונים. מתנות אלו הן בדרך כלל מוצרים אישיים הניתנים לשימוש יומיומי בסביבת העבודה, כאשר בין יתר המוצרים השימושיים היכולים לשמש את העובדים כמתנות סמליות תוכלו למצוא:

  • מתלי מפתחות צורניים ומעוצבים
  • תומך ספרים/קלסרים
  • מתקנים מעוצבים לפתקאות ממו
  • תחתיות קפה מעוצבות
  • קופסאות אוכל מעוצבות
  • סטנדים לטלפונים חכמים
  • מיכלים דקורטיביים לאחסון תיונים

ועוד מגוון רחב של מתנות סמליות לעובדים היכולים לשמש אותם בסביבת העבודה או בבית.

מתנות סמליות לעובדים - היכן רוכשים?

רכישת מתנות סמליות לעובדים מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי ייבוא, שיווק והפצה של מתנות אישיות לכל מטרה, וזאת על מנת ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של מתנות אישיות אותן תוכלו להעניק לעובדי החברה. כאשר רוכשים כמות כזו או אחרת של מתנות אישיות וסמליות לעובדים מבית עסק המתמחה בנושא, ניתן ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים וביניהם: היצע גדול ואיכותי של מתנות לעובדים, אספקה מיידית של המוצרים, מחירים אטרקטיביים ואפשרויות שונות למיתוג המוצרים בלוגו החברה או בית העסק.

מתנות אישיות לעובדים - כיצד בוחרים?

רכישה של מתנות אישיות לעובדים מומלץ שתעשה בהתאם למספר כללים מקדימים וביניהם: מטרת הענקת המתנה (יום הולדת, מתנת חג, מתנה אישית לרגל קידום וכו), אפשרויות השימוש במתנה, אפשרויות מיתוג המתנה, וכמובן, עלות המתנה. כיום, רוב המתנות האישיות לעובדים הן סוג של גאדג'טים מדליקים ומעוצבים המיועדים לסביבת העבודה המשרדית. מוצרים אלו יכולים לאבזר את שולחן העבודה של העובד/ת ואף לשמש אותם במהלך יום העבודה.

חלק מהמוצרים המוענקים כמתנות סמליות לעובדים מהווים מוצרי יומיום בהם נעשה שימוש מוגבר לאורך יום העבודה כגון: מעמד לטלפון החכם, סימניות מעוצבות, מחברות מעוצבות, תחתיות קפה מעוצבות בצורות שונות (תחתיות בעיצוב שטיחי רכב, תקליטים וכו) ועוד מגוון רחב של מוצרים מדליקים ושימושיים לסביבת העבודה המשרדית. אצלנו באנימי תוכלו לרכוש יופי של מתנות לעובדים במחירים אטרקטיביים.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.