מתנות לראש השנה

מתנות לראש השנה

כבר בתחילת ספטמבר, יום אחד בלבד אחרי הצמד החביב עלינו יולי-אוגוסט, ניתן להרגיש ניחוחות ראשונים של תקופת חגים שבאה עלינו לטובה.


החום עדיין שובר שיאים ביום אבל לפנות בוקר אפשר להרגיש את האויר הצונן שמבשר על בואו של ראש השנה. אז כדי לצנן לכם גם את הימים אספנו לכם מספר רעיונות מקסימים למתנות לראש השנה. לכם או למארחים שלכם:

1. פורס עוגה: אם אין לחם אוכלים עוגות. והשנה לכולם תהיה פרוסת עוגה שווה בגודלה. מכשיר חובה שעושה את העבודה ומבטל את כל התלונות. 39 ש"ח משלוח חינם.
2. אומנות על מגש: מגשים איכותיים עם צורות גרפיות אומנותיות כמו של מונדריאן להגשה מרשימה וחגיגית. 89 ש"ח משלוח חינם.
3. מגדל ספגטי: הדילמה של איזו כמות ספגטי לבשל נפתרת בקלות על ידי מכל אחסון זה שיש לו אפשרות להוציא את הכמות המדויקת לפי מספר המנות הרצוי. 75 ש"ח משלוח חינם.
4. תחתית הדגים: שנהיה לראש ולא לזנב. 4 דגים חביבים המשמשים כתחתית לכלים חמים. נוח מאוד לאיחסון על הווים במטבח או במגירה. 59 ש"ח משלוח חינם.
5. מעשיר טעמים לתבשיל: עבור כל אלו שאוהבים את המרק שלהם צח ונקי בלי שאריות פטרוזיליה ותבלינים למינהם. שמים את הירוק בפנים והמרק נשאר נקי. 39 ש"ח משלוח חינם.
6. תחתית לסיר - כיריים: מי לא יחייך בארוחת החג שתגידו לו להנמיך את האש מתחת לסיר שעל השולחן. תחתית בצורת כיריים שכיף להשתמש בה. 99 ש"ח משלוח חינם.
7. מעמד לנרות דומינו: נרות תמיד עושים אוירה מיוחדת בבית ולמי מאיתנו אין לפחות שקית אחת של נרות עגולים שמחכים לשימוש הנכון. אפשר לקחת יותר מאחד ולחבר בצד הנכון! עשוי ממתכת ומגיע עם 8 נרות בפנים. 120 ש"ח משלוח חינם.
8. זוג פמוטי קוביה: עם אותם הנרות וגם עם סוגים אחרים ניתן להשתמש בפמוטי הקוביה שיש להם חורים לכמה גדלים של נרות. קוביות מרשימות מפורצלן מזוגג. 99 ש"ח לזוג
9. נדנדת נשנוש: ולכל הארוחות תמיד מתלווים הפיצוחים וגם שם אתם יכולים להיות מעוצבים. קערות קטנות בהשראת מבנים אדריכליים שמתנהגות כמו נחום תקום. 35 ש"ח משלוח חינם.

למוצרים נוספים בקטגורית מתנות לחג

 

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.