מוצרים לטיולים ונסיעות

מנורת לילה נטענת מצלמה

אם אתם צריכים לספק את התשוקה התמידית שלכם לנסיעות ויש לכם טיסה בקרוב או שאתם מתכננים עדיין את הנסיעה הבאה 

שלכם מהכורסא בסלון אז יש לנו כמה מוצרי נסיעות שידגדגו לכם ברגליים ויגרמו לכם לרצות לגלות מקומות חדשים ותרבויות חדשות בין אם בטיסה או פשוט להיכנס לרכב ולנסוע. צלמו תמונות בחופשה שלכם אך את המצלמה הזאת תשמרו תמיד ליד המיטה. מצלמה זו היא למעשה מנורת לילה נטענת בעיצוב רטרו של מצלמת סטילס ישנה והיא תעלה בכם זכרונות מההרפתקאות שלכם בעולם לפני שתלכו לישון. וכשאתם קמים בבוקר אל תשכחו לעבור דרך מפת העולם המתגרדת פלטינום או מפת עולם חותמות כדי להתחיל לתכנן את היעד הבא ולרשום הערות ושירבוטים על המפה.

מפת עולם מתגרדת פלטינום

מפת עולם חותמות

לאחר שסיימתם לתכנן את המסע הבא שלכם והכל כבר ארוז ומוכן לנסיעה אל תשכחו להביא את הכליפה – סיכת ראש כלי עבודה. סיכה קטנה זו יכולה להציל אתכם ולחסוך מכם את הלחץ למצוא מברג, סכין או סרגל. פשוט הצמידו את הסיכה לשיער או לאחד הפאוצ'ים בתיק והיא תבוא לעזרתכם בעת צרה.

Clippa סיכת ראש כלי עבודה

קרה לכם פעם שהמזוודה שלכם היתה דומה למזוודה של נוסע אחר והוא לקח את שלכם בטעות? (..לנו זה קרה) תחסכו לעצמכם את המבוכה והתסכול באיתור המזוודה שלכם וסמנו אותה מבעוד מועד עם תג מטוס, תגית למזוודה בעיצוב מדליק של מטוס. גם תוכלו לזהות את המזוודה שלכם בקלות וגם לרשום את הפרטים שלכם עליה. תגית נוספת לזיהוי המזוודה היא תגית מיוחדת בצורת שעון שנקראת תג למזוודה Time Flies. שימו אותה ואתם מוכנים לנסיעה.

Tag Me תגית למזוודה

Time Flies תגית למזוודה

חכו! שכחתם את הדרכונים! שימרו על הדרכונים בכיסויים מקסימים A NOVEL המעוצבים כז'אנרים ספרותיים שונים: ספרות בלשים לגבר, ספרות רומנטית לאישה או ספרות לילדים עבור הילדים. הכיסויים האלו יעלו חיוך אצל בודקי הדרכונים בשדה התעופה.

A Novel כיסוי לפספורט

לטייל זה כיף, במיוחד למקומות שעושים לכם חשק להמשיך לטייל. מוכנים לצאת לדרך?

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.