פריטים מיוחדים שירעננו את חדר האמבטיה שלכם

בלי לצימרנים

האם אתם אוהבים את חדר האמבטיה שלכם לבן ונקי? הוסיפו נגיעות קטנות של צבע ופריטים קטנים אך מיוחדים שיעשו את השינוי...  

 

dolica כלי לצימרנים

אם אתם רוצים שחדר האמבטיה ישאר נקי ומסודר אתם צריכים לשמור על סדר על ידי הוספה של פריטי אחסון מקוריים שיעזרו לכם לסדר את הדברים במקומם. כדי לאחסן למשל צימרנים, כדורי צמר גפן , גומיות וסיכות לשיער או כל מיני פריטים קטנים אחרים, אתם יכולים להשתמש בכלי האיחסון המעוצבים כמו דוליקה או קופסאת צימרנים Cotton Ear Joe.

mr razor

Jumbo כלי למברשות שיניים

jumbo jr

צפו להפתעות קטנות בשיגרת היום יום על ידי שמירת סכין הגילוח בהישג יד עם מעמד לסכין גילוח Mr. Razor בעיצוב של ג'נטלמן אלגנטי או בכלי למשחה ומברשות שיניים Jumbo המעוצב בצורת פיל המנקז את המים דרך החדק שלו אל הכיור. ולילדים יחכה הפיל הצעיר Jumbo Jr שמשמש כמיזרקה של מים בזמן צחצוח השיניים. מוצרים יצירתיים אלה שומרים על הסדר ועוזרים למצוא את הדברים שלכם בקלות ובאותה עת מוסיפים צבע וכיף לחדר האמבטיה.

splunger

בכדי להתרגש קצת משיגרת הרחצה היומיומית אפשר להשתמש בתופסנים לוילון אמבטיה Splunger שיעזרו לכם לשמור על וילון האמבטיה סגור.

מתלי ברז

 

ואם אתם מחפשים משהו פונקציונלי ויצירתי כאחד תכירו את המתלי ברז Faucet hanger שנראה כמו ידיות של ברז אבל מעשה אלו רק מתלים שנצמדים למשטח חלק על ידי ואקום.

חדר האמבטיה שלכם לא חייב להיות משעמם ורגיל.תנו לו מראה מהנה בכך שתבחרו פריטים מיוחדים שהם לא רק דקורטיביים אלא גם שימושיים. בקרוב מאוד חדר האמבטיה שלכם לא רק שיראה ידידותי אלא אפילו יעלה חיוך על פניכם.

אנימי - עיצוב לפני הכל

Sign Up & Save

היו ראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, הנחות ומבצעים וקבלו 10% הנחה על ההזמנה הראשונה שלכם.